معرفي اشكال ماسك جوانسازي پوست

مقالات رسمي لوازم آرايش

چهارشنبه ۰۸ شهریور ۰۲

معرفي اشكال ماسك جوانسازي پوست


معرفي اشكال ماسك جوانسازي پوست
اينكه سلول هاي تن در اثر ارتقاء سن مبتلا كهولت ميگردند و اين كهولت ظاهرا شخص هم نمايان گردد يك فرمان طبيعي ميباشد . از پيري و چين و چروك مرتبط با آن شيوه گريزي وجود ندارد ولي گهگاه مي‌شود ظهور و وجود آن‌ها‌را به تاخير انداخت و فرآيند جوانسازي را به دست گرفت .

كرم ضد لك عالي
داشتن پوستي خوشگل و شاداب و فارغ از چين و چروك در حالتي كه نگوييم آرزوي همگي انسان ها به جدا آرزوي اكثريت مردان و زنان ميباشد . كليه دوست دارا‌هستند دير مسن شوند و ظواهر ديدني تري داشته باشند بخشي از جذابيت به سن و حالت فيس و سلول هاي آن مربوط مي شود هر چقدر سن فراتر رود در شرايطي‌كه محافظت هاي لازم انجام نشود از اين زيبايي و جذابيت كاهش يافته و احساس پيري بر شخص غلبه ميكند.باور داشته باشيد در شرايطي‌كه ميخواهيد مدام بشاش و راز زنده به لحاظ برسيد بايستي مراقب سالم و پوست خويش باشيد .
حفظ از خويش و ماسك جوانسازي پوست قادر است از روش معالجه هاي طبابت رخداد بيفتد ولي چنانچه پول كافي براي اين امور نداريد ميتواند با چند ماسك هاي خانگي پوستتان را برنا و شاداب نگه داريد و از پيري زودرس خودداري فرماييد .


اشكال ماسك جوانسازي پوستبراي حفظ از تندرست و پوست خويش مي‌توانيد با استعمال از ماسك هاي خانگي به راحتي و با كمترين هزينه هاي ، پوست خويش را جوانسازي نمائيد. درين مقاله ما گونه هاي ماسك جوانسازي را براي شما گرد آورده ايم تا بتوانيد از آن ها غايت به كارگيري را ببريد.
ماسك عصاره رازيانه از دربين غالب چين و چروك هااين گياه براي جوانسازي رخ بسيار موثر ميباشد . براي تصحيح كردن اين ماسك كافي ميباشد كمي گياه رازيانه را از عطاري ها تنظيم نماييد و آن را مانند چايي دم نمائيد. ولي ميتوانيد يك قاشق از آن را درون جام ريخته و پاره اي آب جوش روي آن بريزيد. پس از اينكه خوب دم كشيد آن را صاف فرمائيد و مايع صاف گرديده را بگذاريد تا خنك شود . اكنون ميتوانيد با يك پنبه اين عصاره اثرگذار را روي صورتتان بماليد و بگذاريد براي ساعتي بماند .
به كارگيري از اين ماسك براي دو يا اين كه سه توشه در هفته قادر است اكنون پوستتان را خوب نمايد و شادابي و نشاط متعددي را نصيبتان كند و فعاليت جوانسازي سلول ها را به خير و خوبي انجام ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.