بوتاكس طبيعي پوست

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بوتاكس طبيعي پوست


به تن در ساخت اسيد هيالورونيك امداد مينمايد؛ اسيدهيالورونيك از بروز چين و چروك در فيس و علايم پيري در نصيب‌هاي ديگر تن پيش گيري ميكند. براي نگهداري شادابي پوست بايستي لوبيا مصرف نمائيد.
كرم ضد لك عالي

بوتاكس طبيعي پوست رخ با فلفل تندبي نياز از ويتامين ميباشد و فرايند تكوين كلاژن را در پوست تحريك مينمايد. همينطور بي نياز از ويتامين ها‌ي گوناگون و مواد معدني ميباشد. از آن‌جا كه در حين پخت خواص خويش را از دست مي دهد، فلفل را به سالاد بيش تر نمائيد.
بوتاكس طبيعي پوست رخ با دانه سويابي نياز از هورمون‌هاي گياهي ميباشد كه تحت عنوان آنتي اكسيدان كار ميكند و بدين ترتيب به ساخت كلاژن در پوست ياري مي‌نمايد. با مصرف سويا مواد سمي وآنزيم‌هايي كه منجر پيري ميگردد از پوست دفع ميگردد.
بوتاكس طبيعي پوست فيس با سيربي نياز از سولفوراست و به ايجاد كلاژن در پوست ياري مينمايد.
سير دربردارنده ماده كلاژن ساز ديگري نيز به اسم اسيد ليپوئيك و تورين ميباشد كه به تن در ترميم كلاژن مجروح ياري ميكند.
اضافه بدانيد: شايسته ترين سن براي تزريق بوتاكس يكسري سالگي ميباشد؟ 
بوتاكس طبيعي پوست چهره با طالبيميوه‌اي بي نياز از ويتامين A ميباشد كه با توليد كلاژن سبب شادابي و تازگي پوست مي گردد.
بوتاكس طبيعي پوست رخ با سبزي‌هاي قرمز‌رنگچغندر قرمز‌رنگ، فلفل، گوجه خارجي و ... بي نياز از آنتي اكسيداني به اسم ليكوپن ميباشد. اين مواد غذايي كليه مواد سمي را از پوست دفع مي كند و بنابراين سبب ساخت كلاژن مي‌گردد. همينطور اين سبزي‌ها از پوست در قبال جراحت روشنايي آفتاب نيز حفظ مي نمايد.
بوتاكس طبيعي پوست چهره ماهي سالموناين ماهي بي نياز از اسيد‌هاي چرب امگا-۳ ميباشد كه به تن در توليد كلاژن والاستين امداد مينمايد. اين دو ماده با بالا رفتن سن منجر محكم شدن و برنا سازي پوست مي گردد. مصرف هفته‌اي يك توشه ماهي قزل آلا، ماهي بدن و سالمون، به مراقبت شادابي پوست ياري مي‌نمايد.
گرمابه‌هاي گياهيبه اعتقاد و باور درمانگران سنتي يكي‌از شايسته ترين نحوه‌هاي نزاع با بروز چين و چروك‌هاي ناشي از شور و ناراحتي در معاش استعمال از گرمابه‌هاي گياهي ميباشد.
طولاني تر بخوانيد: ماسك‌هاي طبيعي و خانگي جايگزين بوتاكس 
اين گرمابه‌ها با تاثير گذاشتن بر روان تن و شل كردن آن ها و همين طور با آبرساني ظريف به سلول‌هاي پوست امداد مي نمايند تا از واحد سنجش زخم وارداتي به سلول‌هاي پوستي به مرور معدود شود.
از اين رو درمانگران طب سنتي گرمابه كردن با عصاره يا اين كه اسانس گياهان دارويي مانند عصاره گل رز، عصاره اسطوخودوس، عصاره بادام شيرين، عصاره گل پامچال و عصاره ليمو يا اين كه روغن آواكادو را يك توشه در هفته و به دوران ۳۰ دقيقه به مراجعان خويش سفارش مينمايند. اين گرمابه موجب ترميم بافت‌هاي كم آب و سلول‌هاي زخم‌چشم ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.