یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

براي شادابي و جواني پوست خود مصرف اين خوراكي ها را كاهش دهيد

با ارتقاء دورانديشي ها در مورد حفظ هاي زيبايي به خصوص در مسئله تغذيه تا حد قابل توجهي از اتفاقات نامطلوب تندرست داخلي و  كرم ضد لك عالي   تندرست ظاهري تن خودداري مي نمايد به همين مراد در اين بخش از تندرست نمناك 10 مواد غذايي مضر پوست كه همينطور بر بخش هاي داخلي تن تاثيرات منفي مي گذارند را به شما معرفي مي كنيم .موادغذايي كه براي پوست زيان آور هستند 1-نمك زياد مصرف نمك به مقدار بيش از ميزان طبيعي صورتي پف كرده و به دور از شادابي براي شما خواهد توليد . غذاهاي كنسرو شده - ترشي ها و از اين قبيل به برهان دارا بودن نمك و سركه براي زيبايي پوست خلل ساز خواهند بود .پيريپوستنمكاز مواد غذايي زيان آور پوست2-مشروبات الكليهمان طور كه مي دانيد مصرف مشروبات الكلي كاركرد طبيعي هورمون هاي تن را مختل كرده و آب بين بافتي پوست را از ميان مي پيروزي و در سود پوست با حالتي بي روح و زشت باقي مي ماند .3-كافئين زيادمصرف كافئين ولي بيش از اندازه معمول تغييراتي را در بدن ايجاد مي نمايد كه پوست زودتر از حد ارگانيك مسن و افتاده مي شود .
غذايپوستكافئيناز مواد غذايي زيان آور پوست4-دسرهاي شيرينفراورده هايي همچون ژله - سرييل هاي متفاوت و . . كه در مرحله تهيه آنان از شكرهاي تصنعي استعمال مي شود با ايجاد قند خون براي فرد مصرف كننده پوست و جواني فرد را مسئله يورش قرار مي دهند .5-نوشابه و نوشيدني هاي گازداربازهم نوشابه و ضرري ديگر از آن كه اما اين بار داراي ربط با پوست و زيبايي هست . نوشابه هاي گازدار و ولي رژيمي تندرست و جواني پوست را زمينه جراحت قرار مي دهند .
مضراتنوشابه نوشابهاز مواد غذايي مضر پوست6-مواد غذايي و خوراكي فراوري شدهكيك - آبميوه - پفك - چيپس - گونه هاي كنسروها و كمپوت ها و . . . همه و همگي براي سلامت و زيبايي پوست و البته جواني پوست مضر ميباشند .7-گوشت قرمزمصرف گوشت قرمز رنگ به خصوص بخش هايي از آن كه چربي دار ميباشد عكس العملي منفي از اعضاي تن را پيدايش مي دهد كه علاوه بر مشكلات داخلي پوست را نيز با ايراد پيري زودتر از موعد مواجه مي كند .
گوشتقرمز گوشتقرمز از مواد غذايي مضر پوست8-غذاهاي سرخ شدهغذاهاي چرب و سرخ گرديده به استدلال دارا بودن اسيدهاي چرب با تجمع چربي در تن شادابي و سلامت پوست را مختل كرده و تا حد بالايي فرد را در معرض بيماري ها قرار مي دهد .
9-قند و شكر قند و شكر از آن مدل مي باشند كه هنگامي كه وارد تن مي شوند به رنج سواي زخم رساندن بيرون مي شوند كه همين براي باخبر شدن از مضرات آن ها كافيست كه بدانيم بخش هايي از حساس ترين نصيب هاي بدن با مصرف نا متعادل اين مواد تهديد مي شوند .
10-فست فودها تا كنون بارها و بارها در بخش هاي مختلف سالم نمناك از مضرات مصرف فست فودها گفته گرديده است كه در اين بخش ضرر زخم به زيبايي و جواني پوست را نيز به آن مي افزاييم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.