آرشیو آذر ماه 1398

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آيا پوست چهره‌تان كم آب ميباشد؟


آيا پوست چهره‌تان كم آب ميباشد؟ آيا بعضي وقتها شم خارش مي كنيد؟ آيا دارنده خطوط يا اين كه حتي رخنه‌‌هايي ميباشيد كه ظواهر پيري را در فيس شما پر رنگ مي كند. اين‌ها تمامي علامت‌هاي بي آبي پوست ميباشند و اين مي تواند روي رخ، بازوها، پاها يا اين كه جاهاي ديگر تن نيز فيس دهند.

كرم ضد لك عالي

امروزه روغن‌هاي طبيعي اكثري وجود دارا هستند كه براي پوست‌ كم آب مطلوب مي باشند و به صورت طبيعي پوست را هيدراته مي نمايند. با استعمال از مرطوب كننده‌ها، لوسيون‌ها و… مي توانيد به رفع كم آبي پوست ياري فرمائيد يا اين كه مي توانيد از روغن‌هاي طبيعي به كارگيري فرمائيد. همان طور كه روغن‌هاي طبيعي براي تندستي تن اثر گذار مي‌باشند، ميتوانند پوست را مرطوب، صاف و براق نمايند و با هر سيرتكامل اشتباهات پوستي نزاع نمايند. در واقع روغن‌ها با توليد يك لايۀ پوستي مقاوم، از پوست در قبال جراحت‌ها و آلودگي‌ها نگهداري مينمايند.
در شرايطي‌كه پوست مستعد آكنه يا اين كه حساس داريد، گذشته از اينكه روغن خاصي را روي چهره خويش اعمال فرماييد، بهتر ميباشد با دكتر معالج خويش مشورت كردن نماييد يا اين كه آن روغن را روي نصيب كوچكي از تن خويش تست نمائيد.
در‌اين مقاله يكسري روغن طبيعي روايت شده ميباشد كه براي آبرساني پوست و رفع كم آبي پوست اثر گذار مي‌باشند.
۱. روغن اسطوخودوساسانس اسطوخودوس يكي‌از اسانس‌هاي دوستداشتنيِ عالم امروز ميباشد، البته مزاياي آن ۲۵۰۰ سال پيش كشف شده‌است. اين گياه با دقت به خاصيت آنتي اكسيداني، ضد ميكروبي، آهسته بخشي و ضد افسردگي‌اش از قرن‌ها پيش استعمال مي‌شده‌است. مصريان از اسطوخودوس براي موميايي كردن و رايحه به كار گيري مي‌كردند. اسطوخودوس يكي دوست داستني‌ترين اسانس‌هاي ضروري براي مرطوب نگه داشتن پوست ميباشد. اين روغن مزاياي متعددي براي تندرست پوست داراست و ميتواند به محافظت تندرست تن و تندرست كلي پوست ياري دهد. روغن اسطوخودوس به خصوص براي مسائل پوستي از گزاره پوست وحشيانه، كم آب و تحريك گرديده اثرگذار ميباشد و ممكن ميباشد براي كاهش آسيب هم اثر گذار باشد.

چه‌گونه جاي جوش را از في مابين ببريم


چه‌گونه جاي جوش را از في مابين ببريمكمي دارچين و عسل را با هم ادغام نماييد تا ماده‌اي چسبي صورت به دست آيد. صورتتان را بشوييد و آن گاه يه خرده از اين ادغام را پيشين ازخواب روي بخشها متبوع بماليد و بگذاريد تا صبح بماند و آنگاه صبح چهره‌تان را به طور كامل بشوييد. در حالتي‌كه معمولا در خواب زياد جنبش مي‌‌خوريد، پيشنهاد مي كنم روي بالش خويش يك حوله بيندازيد تا آلوده نشود.معالجه جاي جوش طرز هاي متفاوت گياهي و طبابت داراست.

كرم ضد لك عالي
تا به درحال حاضر گرديده كه شب هنگام خواب يك دفعه ملاحظه كنيد يك جوش زشت و چركي روي فيس‌تان عرض‌اندام مينمايد، در حالي كه فردا به يك ضيافت دعوت مي‌باشيد يا اين كه ميخواهيد با شخصي ملاقات نمائيد كه برايتان اهميت متعددي دارااست. در‌اين زمانه خير‌صرفا پليدي جوش آزاردهنده بلكه نگراني از فردا نيز بيش تر سبب ساز آزارتان مي شود ولي نگران نباشيد.چاره‌هاي اورژانسي موجود هست كه قادر است درين مواقع به امداد‌تان بيايد و شمارا از شر آن جوش زشت خلاص نمايد. ولي در شرايطي كه پوستي حساس داشته باشيد شايد اين طريق‌ها يه خرده منجر كم آبي بيشتراز اندازه پوست‌تان شوند و در سود فعاليت را حاد‌خيس هم نمايند؛ پس در صورتيكه پوستي حساس داريد، مقداري بيش تر ببينيد. 

چطور قرمزي جوش را يك شبه از في مابين ببريد
۱ – قبلي از خواب با يك شوينده ملايم رخ را بشوييد؛ شوينده‌اي كه دربردارنده دانه‌هاي اسكراب و تميز‌كننده باشد تا سلول‌هاي مرده سطح پوست را از در ميان پيروزشود به اين دليل كه تجمع همين سلول‌هاست كه اصلي‌ترين استدلال توليد آكنه ميباشد.
۲ – دو قاشق غذاخوري سركه سيب را با يك قاشق غذاخوري آب تركيب فرماييد؛ بعد از آن يك گوش‌منزه‌كن را بدين محلول آغشته فرماييد و روي جوش‌ها بماليد. سركه سيب باكتري‌‌هاي مولد آكنه و سلول‌هاي مرده سطح پوست را از ميان مي برد و در سود تا حدي التهاب جوش مي‌خوابد و صبح كه بيدار گرديد واحد سنجش قرمزي جوش تا حد متعددي كاهش پيدا كرده ‌ميباشد.
۳ – گذشته از اينكه به تختخواب برويد پاره اي كرم ضدآكنه روي جوش‌ها بزنيد، چنين كرمي بايستي دربردارنده بنزوئيل پروكسايد باشد تا بتواند جوش را كم آب نمايد و سلول‌هاي مرده سطحي را بردارد.
۴ – قطره ضدقرمزي ديده هم مي‌ تواند به شما ياري دهد يعني قطره‌ چشمي كه براي نادر كردن قر مزي ديده‌ها به كار گيري مي شود. چنانچه كرم ضدآكنه نداريد ميتوانيد به جاي آن از چنين قطره‌اي به كارگيري نماييد. اين قطره قادر است قرمزي جوش را كاهش دهد البته هيچ تاثيري در بهبود جوش‌ها ندارد.

چهره صيفي جات براي پوست چرباين ماسك


ماسك چهره صيفي جات براي پوست چرباين ماسك رخ براي پوست چرب بسيار ريلكس صحيح مي گردد و شما ميتوانيد از هر سبزي كه دوست داريد در آن به كارگيري فرمائيد . براي مثال مي‌توانيد از هويج ، كاهو ، گل كلم ، كلم بروكلي ، خيار ، سيب و هندوانه به كار گيري فرمائيد .

كرم ضد لك عالي

تنها كافي ميباشد مقدار مشخصي از اين صيفيجات را باطن غذاساز ريخته و خوب له فرماييد تا با هم تركيب شوند . در پايان پاره اي روغن زيتون به آن بيش تر فرماييد . در ادغام اين ماسك به كارگيري از سيب زميني هم توصيه ميشود ، زيرا سبب سپيد و واضح شدن پوست ميشود . پس از مخلوط مواد متعدد با هم بگذاريد براي ۵ دقيقه همان طور بماند تا عصاره صيفيجات متفاوت خوب با هم ادغام شوند . در غايت ماسك بدست آمده را روي فيس بماليد و بگذاريد براي نيم ساعت بماند تا خوب به خورد پوست رفته و چربي هاي طولاني تر را خارج بكشد و فعاليت لايه برداري و تطهير پوست را هم انجام دهد . اين مخلوط را هر دفعه و به مقدار نادر صحيح نمائيد تا مدام جديد باشد زيرا صيفيجات بكار رفته درين ماسك خيلي زود فاسد مي شوند و قابل به كارگيري نخواهند بود .


ماسك چهره براي پوست چرب با استعمال از گلاب و گليسريندر‌اين ماسك ليمو هم استعمال مي‌شود ، زيرا دارنده تركيبات آنتي باكتريال بوده آلودگي هاي سطح پوست را به نيكي از در بين ميبرد ، براي همين در شرايطي‌كه قصد داريد اين ماسك فيس براي پوست چرب را صحيح فرماييد پاره اي گلاب و گليسرين را با هم ادغام كرده و بعد از آن يه خرده عصاره ليمو به آن طولاني تر فرماييد. گلاب خواص ضدعفوني كننده داشته و گليسرين هم به سلول ها آبرساني ميكند و رطوبت مايحتاج آن را تامين مينمايد . مخلوط بدست آمده را به بازه ۲۰ دقيقه روي فيس و در محل هاي جوش و آكنه بگذاريد و آن گاه با آب ولرم بشوييد . اين ماسك علاوه بر اينكه در كاهش جوش ها و آكنه بسيار اثر گذار ميباشد ، چربي پوست را گرفته و آن را صاف و واضح مي‌كند . از قديم گلاب براي شستشوي فيس آيتم به كارگيري قرار مي گرفت زيرا معتقد بودند منجر زيبايي مي شود . ولي درصد گلاب درين ماسك نبايد خيلي زياد باشد زيرا مي‌تواند باعث بي آبي و شاخي شدن پوست هم گردد .


ماسك خاك رس براي پوست چربخاك رس از قديم تحت عنوان منزه كننده و ضدعفوني كننده گزينه به كارگيري قرار مي گرفت و اينك هم همين خواص را براي پوست و رخ دارااست. اما در به كارگيري از اين ماده نبايد افراط فرمائيد زيرا مي‌تواند منجر بي آبي و زبري هم بشود . مقدراي خاك رس را با آب تركيب كرده و به صورت يك خمير قابل انعطاف در بياوريد آن‌گاه آن را به آرامي روي فيس ماساژ دهيد و بگذاريد براي تعدادي دقيقه اي بماند. اين فعاليت منجر ميگردد چربي هاي طولاني تر و ضايعات پوستي زدوده شود و پوست روشن و پر‌نور گرديده و لك هاي ناشي از جوش و آكنه هم كاهش پيدا نمايد .

ماسك آبرسان پوست با خيار و آلوئه ورا


ماسك آبرسان پوست با خيار و آلوئه ورا
آلوئه ورا به صورت بي نظيري سبب ساز ترميم علائم و خودداري از پيري مي‌شود. همينطور از آن مي قدرت براي رفع كم آبي پوست بهره مند شد. ما براي اضافه كردن خاصيت اين ماسك، به آن خيار هم بيشتر كرده ايم. خيار خواص خنك كنندگي و تميز كنندگي داراست. پيرو با فرمان تنظيم اين ماسك آبرسان پوست بيش تر آشنا ميشويد.

كرم ضد لك عالي
مواد لازم:ژل آلوئه وراخيارروش تهيه و تنظيم:نصف يك خيار را برش دهيد و به قطعات كوچك تقسيم نمائيد.اين قطعات را باطن تركيب كن بريزيد و آن را پر‌نور كنيد تا خيار به طور كامل له شود.۲ قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا به آن طولاني تر كرده و ادغام فرمائيد تا ماسكي يك پارچه تنظيم شود.براي اخذ شايسته ترين سود، خمير را به صورت هم اندازه روي چهره خويش بماليد و ماساژ دهيد. توصيه مي‌كنيم تا‌هنگاميكه ماسك كم آب ميگردد، وقار خويش را محافظت فرمائيد و به تماشاي تلويزيون يا اين كه قرائت كتاب سرگرم گرديد. بعداز سپري شد حدود نيم ساعت، ماسك را با آب خنك بشوييد و پوست خويش را با يك حوله قابل انعطاف كم آب فرماييد. پوست شما شم تازگي و جواني خواهد كرد!
۴. ماسك آبرسان پوست با انگور
اسيد ضعيف جان دار در انگور تحت عنوان يك اكسيد كننده ملايم فعاليت ميكند و سلول هاي مرده پوست را به صورت موثري از در بين مي‌برد. همينطور ويتامين E مو جود در آن به پوست شما امداد مينمايد تا رطوبت لازم براي تندرست ماندن را محافظت نمايد. اين ماسك هم تحت عنوان ماسك آبرسان و هم تحت عنوان لايه بردار كار مي‌نمايد.
مواد لازم:۱۲ حبه انگورآردطريق تهيه و تنظيم:۱۲ حبه انگور را در يك پياله ريخته و خوب له نماييد.۱ قاشق چايخوري آرد بر روي آن بپاشيد.آنها را خوب تركيب نمائيد.بعداز تنظيم خمير با انگور و آرد، تركيب را روي رخ خويش بماليد. بگذاريد ماسك به برهه زماني ۱۵ دقيقه بر روي پوستتان بماند. در حالتي كه به جهت اسيد جان دار در انگور شم غم كرديد، بلافاصلهً ماسك را منزه فرمائيد. پس از ۱۵ دقيقه فيس خويش را با آب ولرم بشوييد و با يك حوله قابل انعطاف كم آب نمائيد. پوست شما كشيده خيس و قابل انعطاف خيس خواهد شد.
۵. ماسك آبرسان پوست با نمك اپسوم و عسل
نمك اپسوم يك ماده معدني خالص (سولفات منيزيم) ميباشد كه ميتواند تاثيرات فوق العاده اي بر روي پوست شما داشته باشد. اين ماده با راديكال هاي آزاد جنگ مي‌نمايد، التهاب را كاهش ميدهد و سموم را از پوست شما بيرون مي نمايد. اين نمك را با عسل كه خواص آبرساني قدرتمندي داراست مخلوط نمائيد و ماسكي بي سابقه بدست آوريد.
مواد لازم:نمك اپسومعسلطريق تنظيم:۲ قاشق غذاخوري نمك اپسوم را در يك ظرف بريزيد.۲ قاشق غذاخوري عسل به آن بيش تر فرماييد.آنها‌را ادغام فرمائيد تا خمير تشكيل شود.خمير را روي پوست خويش بماليد و به دوران ۳۰ دقيقه يا اين كه تاوقتي‌كه ماسك كم آب شود، استراحت نمائيد. بعد فيس خويش را با آب ولرم بشوييد و به آرامي پوست خويش را كم آب نماييد.

تاثير مواد غذايي بر لك هاي صورت


سيستم گوارش‌تان را مجدد نوسازي مي نمايددر حالي كه اشخاص صاحب و مالك‌لحاظ هنوز ماستِ پروبيوتيك را بي‌تأثير ميدانند البته جمع‌اي همچنان مصرف ماستِ پروبيوتيك را پيشنهاد مينمايند و ادله اين پيشنهاد را هم تأثير ماستِ پروبيوتيك در تهيه دستگاه گوارش و تقويت سيستم ايمني تن تيتر مي نمايند.كرم ضد لك عالي
ماستِ يوناني معمولا نسبت به ماستِ سنتي، محكم‌خيس ميباشد، پروتئين چربي‌سوز بالاتري داراست و دارنده ترازو بيشتري پروبيوتيك ميباشد. باكتري‌هاي خوب (ميكروارگانيسم) جان دار در ماست، خير فقط به سيستم گوارش شما امداد مينمايد بلكه منجر جذب اضافه مواد پرخاصيت به تن‌تان مي شود و سالم سيستم ايمني تن را بهبود ميبخشد.
ماست به مراحل گوارش شما امداد مي نمايد و موجب عدم ابتلا به يبوست ميشود، بيماري‌هاي التهابي روده به سراغ‌تان نمي‌آيد و اما زيرا لاكتوز كمتري نسبت به شير دارااست، مبتلا عدم تحمل لاكتوز نمي‌گرديد.
صد رد صد بخوانيد: ۱۰ نكته براي خودداري از بيماري هاي گوارشي۴. به دور كمرتان را نادر مينمايد

گنجاندن منظم ماست در رژيم غذايي تندرست، لاغرتان مي‌نمايد! در پژوهش ها دانشگاهي اين مقاله ثابت شده‌است. پژوهشگران دريافتند، مثال‌هاي تحقيقي كه هم زمان با رژيم غذايي و معدود كردن كالري كلي تن‌شان، روزمره حدود ۵۰۰ گرم ماست خوشمزه و ترش مي خورند، نسبتاً ۲۲ درصد بيش تر وزن معدود مي كنند و به صورت باورنكردني ۸۱ درصد اضافه از افرادي كه صرفا كالري مصرفي‌شان را محدود مينمايند، چربي شكمي از دست ميدهند.
ولي اين همگي‌ي داستان وجود ندارد، دكتر معالج مايكل زمل (Michael Zemel) مدرس تغذيه و پژوهش‌گر ميگويد «ماست براي افرادي‌ كه رژيم مي گيرند، يك سوم طولاني تر، عضله‌ي فارغ از چربي ذخيره مي‌نمايد و اين بدان معناست كه ماست متابوليسم (سوخت‌وساز) تن را بالا مي برد، كالري بيشتري مي‌سوزانيد و در سود كاهش وزن بيشتري خواهيد داشت.»
از آنجايي‌ كه چربي بدور كمر سبب ترشح هورمون كورتيزول ميشود، تن براي مقاومت، چربي شكمي بيشتري ذخيره مي كند. كلسيم كه ماست مقدار متعددي از آن را دارااست به سلول‌ها پيام مي دهد كه كورتيزول كمتري اخذ نمايند و اين كاهش وزن را بي آلايش‌خيس ميكند.

همه گيرترين علت لك رخ، لك حاملگي


همه گيرترين علت لك رخ، لك حاملگي يا اين كه ملاسما ميباشد كه خلل بيش تر خانم‌هاي مراجعه كننده براي معالجه لك رخ را دربرگيرنده مي‎شود.

 كرم ضد لك عالي

رايج ترين علت لك رخ، لك حاملگي يا اين كه ملاسما ميباشد كه اختلال طولاني تر خانم هاي مراجعه كننده براي معالجه لك فيس را مشتمل بر مي‌شود.پوست تن ما يك عضو زنده ميباشد كه از چندين لايه تشكيل‌شده ميباشد. رنگ پوست مان ناشي از رنگدانه اي به اسم ملانين ميباشد و در سود تماس با فروغ آفتاب مي‌تواند دست خوش تغييراتي شود.ملانين نقش مهمي را برعهده دارااست و آن، حفاظت از لايه هاي تحتاني پوست عليه نوروفروغ خورشيد و همينطور جذب سلول هاي تخريب شده‌است؛ براي همين تعداد رنگ دانه هاي پوست در نقاطي كه در معرض فروغ و روشنايي خورشيد ميباشند، دو برابر نقاط ديگر ميباشد.تغييراتي كه در رنگ پوست مان به وجود مي‌آيد يا اين كه لك هايي كه پديد ميايند به جهت تغييراتي ميباشد كه در سلول هاي رنگ دانه اي ساخت مي‌شود. بيان كرد و گوي تندرست با پزشك معالج محمدعلي نيلفروش زاده كارشناس پوست و موي و عضو هيات علمي دانش گاه تهران دراين مورد ميباشد.
لكه هاي پوستي بسيار بااهميت تلقي مي گردند چرا؟به حيث اينجانب، توليد اين تغييرات موجب بروز ايرادات روحي و اجتماعي در اشخاص گرديده و به خصوص براي اشخاصي كه به جهت مدل شغل خويش، تماس صورت به فيس و هميشگي دارا هستند موجب افسردگي يا اين كه تاثيرگذاري بر كار شخص مي‌شود.از طرف ديگر، تشخيص صحيح و انجام معالجه درست مهم ميباشد. گاه معالجه هاي ناصحيح مي‌تواند نقص‌ مريض را زيادتر نمايد. دكتر مي بايست داده ها صحيحي از بيماري، طرز درماني، ارتفاع بازه معالجه و حفظ هاي بعدي بعد از معالجه در دست بيماران قرار بدهد. مريض بايستي با خبر باشد تا با دكتر همياري نمايد. از تغييرات رنگ پوست آغاز كنيم؟اين تغييرات معمولا به دو فيس ميباشد:۱) پررنگي يا اين كه لك تيره پوست۲) نادر رنگي يا اين كه سفيدشدن فيس. مساله اي كه در لكه هاي تيره پوست به چشم ميخورد، ارتقاء ذرات ملانين يا اين كه ارتقا سلول هاي رنگ ساز ميباشد. اين ذرات چرا ارتقاء پيدا ميكنند؟عامل ها زيادي مي‌تواند روي معيار و كيفيت رنگدانه ها تاثير بگذارد و در پوست ما تغيير و تحول رنگ و لك پديد آورد. اين كارداران عبارتند از:مريض ي هاي موروثي و ژنتيكي، بيماري هاي هورموني، بيماري هاي التهابي، بيماري هاي سوخت و ساز سلولي، بعضا داروها و عامل ها شيميايي، بدخيمي هاي پوستي و علل تغذيه اي مثل كمبود ويتامين و سوءتغذيه.برخي اوقات در اثر تداخل و مخلوط كارداران هورمونال و فروغ آفتاب قابليت داراست در حاملگي و يا اين كه بيماري هايي مثل آديسون، رنگ پوست در گير لك هاي تيره شود.

آيا روغن نارگيل براي سپيد كردن پوست مطلوب ميباشد؟


يادتان باشد عواملي زيرا فروغ خورشيد، آلاينده هاي محيطي، سبك معاش ناسالم و غيره، ميتواند پوست را تيره نمايد. به اين ترتيب مواد طبيعي قادر است پوست را نجات داده و آن را سلامت و پر‌نور نمايد.

 كرم ضد لك عالي
آيا روغن نارگيل براي سپيد كردن پوست مطلوب ميباشد؟روغن نارگيل يك كدام از موثرترين مواد طبيعي براي مرطوب كردن و نگهداري از پوست ميباشد، البته آيا قادر است پوست را سپيد نمايد؟  نخست ميخواهيم مزيت هاي اين ماده را به شما معرفي كنيم.
همان طور كه گفتيم مي‌توانيد براي سپيد كردن پوست و مورد ها ديگر از روغن نارگيل به كارگيري فرماييد. وقتي كه در رابطه سپيد شدن پوست سخن ميكنيم بايستي بدانيد روغن نارگيل مي‌تواند رنگ پوست را بهبود بخشيده و پوست را پر‌نور خيس نمايد. يادتان باشد كه روغن نارگيل مانند روغن هاي ديگر تاثير فوري ندارد. دست‌كم يك ماه ارتفاع ميكشد تا سود آن ظواهر شود.
در صورتي‌كه سوال تان اين ميباشد كه آيا روغن نارگيل مي‌تواند پوست را پر‌نور نمايد مي بايست بگوييم آري مي‌تواند. اين ماده مانند يك ضدآفتاب طبيعي كار مي نمايد چون قادر است از پوست نگهداري نمايد. تنها كافي ميباشد آن را روي پوست ماليده و ذيل آفتاب برويد تا پوست تان به صورت طبيعي پر‌نور شود. به اين ترتيب وقتي كه به منزل بازمي شويد و در آينه نگاه مي‌كنيد پوست تان هنوز پر‌نور و قابل انعطاف ميباشد. روغن نارگيل ميتواند شب ها يك مرطوب كننده مطلوب باشد.
خاصيت ضدباكتري، ضد التهابي و مرطوب كننده روغن نارگيل سبب ساز نرمي و درخشش پوست ميگردد. بدين مفهوم كه عفونت هاي پوستي متعدد در اختيار گرفتن گرديده و از بروز آكنه و جوش و اشتباهات متعدد پيشگيري مي‌شود. در صورتيكه ميخواهيد به هر دليلي پوست را پر‌نور كرده و از شر رينگ هاي تيره ديده خلاص گرديد، يا اين كه كل تن خويش را سپيد فرماييد، اين ماده بر روي پوست و سالم هيچ عارضه ها جانبي ندارد.
خاصيت روغن نارگيل بر روي پوستبعضي از خاصيت روغن نارگيل و تاثير آن بر روي زيبايي عبارتند از:
از در بين بردن لكه ها
مرطوب كردن كوتيكول هاي پوست
قابل انعطاف كردن پوست
همت تحت عنوان ضدآفتاب طبيعي
زماني كه در رابطه مزاياي روغن نارگيل سخن ميكنيم، اين ماده خير فقط پر‌نور كننده ميباشد بلكه هايپرپيگمنتاسيون را معالجه مي‌نمايد.

روغن نارگيل براي زيبايي؛ به آساني و خانگييبگشسنبكسيبمك خوشگل! ما قصد داريم با تو در رابطه جنس داراي اسم و رسم و شناخته گرديده اي به اسم روغن نارگيل سخن كنيم. روغن نارگيل خير صرفا ماده غذايي عاري از مواد شيميايي ميباشد، بلكه دربردارنده اسيدهاي چرب قدرتمندي ميباشد كه قادر است به كاهش وزن، ارتفاع قدمت و غيره ياري دهد. به ويژه، روغن نارگيل به به عبارتي اندازه فوايد سالمي مزاياي زيبايي نيز دارااست. شايسته ترين فعاليت اين ميباشد كه از توليدات طبيعي براي سالم پوست و گيسو و زيبايي به كارگيري فرمائيد.
دلايل احتمالي استعمال از روغن نارگيل تحت عنوان آبژاور پوستيادتان باشد روغن نارگيل حفره هاي پوست را مي بندد و به‌اين رخ قادر است در ساخت جوش در آينده تاثير داشته باشد. در‌صورتي‌كه براي او‌لين توشه از اين روغن استعمال مي‌كنيد، بهتر ميباشد مقدار يه خرده از آن را در نصيب ذيل پوست استعمال كرده و بگذاريد يك شب بماند. چنانچه بعداز 2 تا 3 روز پوست تان خوب ميباشد، مي‌توانيد از روغن نارگيل استعمال نمائيد. نكته ديگر در رابطه روغن نارگيل اين ميباشد كه بايستي 100% خالص باشد تا پوست را پر‌نور نمايد. از روغن هاي صنعتي، ناخالص، تصفيه نشده و غيره استعمال نكنيد، مخصوصا درباره با پوست فيس. در واقعيت بعضا از محافظ ها، افزودني ها، مواد ضد باكتري و غيره، مي‌توانند به پوست جراحت برسانند.
براي دستيابي به حاصل بهتر، بهتر ميباشد از پر‌نور كننده هاي ديگر مانند آب ليمو استعمال نماييد. با اين حالا، در به كار گيري از آب ليمو براي پوست مراقب باشيد چون مي‌تواند پوست هاي حساس را تحريك نمايد.
شيوه به كار گيري از روغن نارگيل در سپيد كردن پوستبراي پاك كردن كل تن مي‌توانيد روغن نارگيل را به آب وان بيشتر فرماييد. در اينجا شايسته ترين راهبرد براي سپيد كردن پوست رخ را به شما معرفي ميكنيم:
استعمال از روغن نارگيل به تنهايي براي روشني پوستروغن نارگيل به تنهايي مي‌تواند پوست را پر‌نور نمايد. روند انجام اين عمل عبارتند از:

سلوليت‌‌ها ظاهرتان را زشت كرده


سلوليت‌‌ها ظاهرتان را زشت كرده
از سوزن‌هاي چيني كمك بگيريدسلوليت در واقعيت به عبارتي  شرايط پرتقالي پوست ميباشد كه در نواحي ران، باسن و پهلو ظواهر مي‌گردد و پيش از هر چيز زيبايي پوست را پايين تاثير قرار ميدهد.

 كرم ضد لك عالي

نواحي سرگرم با سلوليت  به جهت نقص‌ در گردش خون مبتلا تورم و سفتي ميشود و ولي ارتقا وزن و كاهش وزن به طور هميشگي، رژيم اشتباه غذايي و پوشيدن جامه‌هاي تنگ و نامناسب از ساير عارضه ها بروز سلوليت‌ها در تن ميباشد. ولي از آنجا كه كاهش جريان گردش خون يكي از مهم ترين و اصلي‌ترين عامل ها بروز سلوليت‌هاست، طب سوزني مي تواند بسيار كمك‌كننده باشد. درمانگر طب سوزني با كمك سوزن‌ها علاوه بر تحريك سوخت و ساز تن و ارتقا متابوليسم تن به مراد كاهش وزن با بهبود جريان گردش خون در جايگاه سلوليت ميتواند به كاهش و معالجه آن كمك كند. اين‌راه يكي از شايسته ترين نحوه‌هاي طبيعي و غيرتهاجمي در عالم براي معالجه سلوليت ميباشد كه هيچ عوارضي را براي مريض به ياروهمدم ندارد.
خشكي پوست كلافه‌تان كرده
به سبك چيني‌ها پوست‌تان را مرطوب كنيديكي از شايع‌ترين شكايت‌ خانم‌ها با استارت پاييز ارتقا خشكي و زبري پوست ميباشد. در شرايطي‌كه شما هم درين تيم قرار ميگيريد و خشكي پوست با استارت فصل سوز و سرما در شما قوت مي گيرد مي توانيد با كمك تكنيك‌هاي درمانگران طب سوزني براي معالجه خشكي پوست و ارتقا رطوبت پوست‌تان مبادرت كنيد. بدين ترتيب با يك تير سه نشان را مي‌زنيد. با اين كار خير صرفا به آبرساني بهتر به سلول‌ها و بافت‌هاي پوستي كمك مي‌كنيد بلكه با ارتقا جريان گردش خون در پوست چهره به بهبود غذارساني بدين سلول‌ها كمك مي‌كنيد. ضمن آنكه جريان جايگزيني سلول‌هاي برنا و شاداب را با سلول‌هاي كهن سال و فرسوده بالا مي بريد. بنابراين هم مي توانيد خشكي پوست‌تان را معالجه كنيد و هم به جواني و شادابي آن كمك كنيد.
از تيرگي پوست‌تان خسته‌ايد
هورمون‌هاي دروني را متعادل كنيدطب سوزني چين به نحوه‌هاي مختلفي ميتواند به زيبايي و شادابي پوست‌تان كمك كند. در صورتيكه شما هم در مجموعه كساني مي‌باشيد كه از تيرگي و كدري پوست‌تان خسته گرديده‌ايد شايد در اكنون تجربه يك به هم ريختگي هورموني ميباشيد. از بينش درمانگران طب سوزني توليد تعادل هورموني در تن و تهيه انرژي‌ يين و يانگ ميتواند يكي از بي آلايش‌ترين طرز‌ها براي از در بين بردن تيرگي پوست باشد. در واقعيت عدم پاكسازي و سم‌زدايي ارگان‌هاي دروني تن به ويژه كبد از سموم و فضولات تن يكي از مهم ترين دلايلي ميباشد كه موجب تيرگي و كدري پوست در مردان و زنان مي گردد. متخصصان طب سوزني با كمك سوزن‌هاي يكبار مصرف و بسيار نازكي كه دارا هستند نقاط مرتبط با ارگان‌هاي دروني تن را تحريك مي‌كنند و با انتقال انرژي‌ از روش مردين‌ها به اندام‌هايي مثل كبد به پاكسازي بهتر سموم و معالجه و پيشگيري از تيرگي پوست كمك مي‌كنند.

ماسك پارچه اي با خواص ضد پيري پوست زنان كره اي


ماسك پارچه اي با خواص ضد پيري پوست زنان كره ايماسك برگه اي يا اين كه ماسك پارچه اي در مرزوبوم هاي آمريكايي چندان دوست داستني وجود ندارد، ولي براي زنان كره اي يا اين كه ژاپني به جهت موقعيت پوست آسيايي حقيقتا لازم ميباشد در واقع ، به كار گيري از ماسك پيچيده وجود ندارد ، تمام كاري كه شما مي بايست انجام دهيد اين ميباشد كه صرفا ماسك را خارج بياوريد ، آن را گشوده نماييد و آن گاه روي فيس خويش قرار دهيد . ماسك پارچه اي دربرگيرنده خواص ضد پيري و جديدترين تكنولوژي نگهداري از پوست ميباشد .

كرم ضد لك عالي
بخش اعظمي از متخصصان به شما پيشنهاد ميكنند از ماسك معالجه لك تيره استعمال فرمائيد ، چون اين ماسك دارنده مقدار متعددي ويتامين C و عنصر براي حفظ آب ما يحتاج پوست شما در تمام ارتفاع روز ميباشد . البته به خاطر داشته باشيد كه در امر استعمال از ماسك فيس به روال زيبايي فوق نگاهي بياندازيد تا بيشترين اثر را داشته باشد.
استعمال از نعناع، به مراد كاهش لكه هاي پوستتان :

ماسك نعنا از ماسك هاي زيبايي پوست زنان كره اي"براي حفظ از پوست مي بايست تغذيه مطلوب باشد !" در شرايطي‌كه قصد داريد شايسته ترين اسرار محافظت از پوست آسيايي را براي معالجه لك هاي تيره ناشي از آكنه يا اين كه آفتاب سوختگي روي پوستتان را پيدا فرماييد، مي بايست به نحوه طبيعي روي بياوريد .
خصوصيات لك تيره ، كبودي و صورت متورم ميباشد ، پس اين برهان ساخت عدم خودباوري در زنان نيز ميباشد . نگران نباشيد چون معالجه در نزديكي شما موجود هست . حتي نعنا ، استعمال از نعنا براي بهبود حالت پوست و به ويژه در ميهن هاي آسيايي نو وجود ندارد ؛دراين جا راهبرد استعمال از نعناع براي داشتن پوست شاداب موجود هست:
در بالا ، بايستي برگ نعنا نو را تهيه و تنظيم فرمائيد ، و آن‌ها را خرد كرده تا خمير شوند .آن گاه اين ماسك را روي پوست فيس خويش بماليد .در حالي كه 15 دقيقه درانتظار مي باشيد، مي‌توانيد كاري انجام دهيد .بعد از آن ، ماسك را با آب منزه بشوييد .هر روز اين دارو را به كارگيري فرمائيد ، سود آن را بديهي خواهيد مشاهده كرد، ولي مراقب باشيد ، در شرايطي‌كه پوستتان مقداري حساس ميباشد، بايستي گذشته از مصرف آن را روي دستانتان تست فرمائيد .
به كار گيري از آب برنج براي نظافت كردن پوست :

آب برنج گزينه به كار گيري براي زيبايي پوست زنان كره ايبا به كار گيري از اين دسته آب براي پاك كردن پوست ، پوست سريع خيس قابل انعطاف مي‌شود ، به شرطي كه از روال مطلوب پيروي نماييد.در بالا ، براي طرز مطلوب دريافت كردن آب برنج ، مي بايست نصف واحد اندازه گيري برنج ( ياسمن ، قهوه اي ، دانه كوتاه سپيد ، دانه بلند سپيد ) و دو فنجان آب تهيه و تنظيم فرماييد .
حال ، اذن دهيد براي خريدن آب برنج متبوع مبادرت كنيم ، بايستي برنج خويش را در يك فنجان آب بشوييد، تا تمام خاك آن زدوده شود .آن گاه ، اين مقدار از آب را در يك پياله رمز پوشيده يار و همدم با آب قرار دهيد . شما بايستي 10 تا 15 دقيقه برنج را بخيسانيد .
آن را بگردانيد يا اين كه برنج را مقداري بماليد ، تا‌وقتي‌كه آب كدر شود . با انجام اين عمل ، تمام موادتشكيل دهنده مغذي مانند مواد معدني و يا اين كه ويتامين هاي برنج به آب وارد شوند كه سبب ساخت يك محلول مغذي براي پوست شما مي‌گردد .تمام ! حال شما آب برنج متبوع را داريد .
در مرحله دوم شما بايستي در باب شيوه جوشاندن بدانيد، چون شما مي‌توانيد آب برنج را با جوشاندن برنج نيز تنظيم فرماييد . براي انجام اين عمل ، مي بايست برنج را با آب اضافه از حد طبيعي بجوشانيد . هنگامي برنج استارت به پختن مينمايد ، بايستي آب متعددي را بگيريد ، يا اين كه هم چنين ميتوانيد درانتظار پخت برنج بمانيد و از عصاره آن براي آب برنج به كار گيري فرمائيد . اين گونه آب تا حدودي غليظ گرديده ، بدين ترتيب نياز به تركيب كردن كمي آب با آن براي تهيه و تنظيم آب كدر داريد . براي محافظت ، تنها بايستي آن را درون فريزر نگه داريد و از آن براي تمام هفته به كار گيري نماييد . به حافظه داشته باشيد قبلي از پاك سازي پوست آن را جنبش دهيد .
شما مي بايست از آب برنج تحت عنوان يك تميز كننده استعمال فرماييد، كه به‌اين مفهوم ميباشد كه شما بايستي آن را به آرامي روي پوست رخ خويش ماساژ دهيد تا از اين شيوه به پوستتان نفوذ نمايد .

زردچوبه به جهت دارا بودن خاصيت ضدعفوني


نحوه كاركرد: زردچوبه به جهت دارا بودن خاصيت ضدعفوني كنندگي و ترميم كنندگي قرن‌هاست كه در آيورودا و طب چيني آيتم استعمال قرار مي گيرد. مخلوط آن با عسل مخلوطي را توليد ميكند كه توان معالجه جوش فيس را دارااست.
احتياط: مراقب باشيد زردچوبه را بيش تر از حد مصرف نكنيد چراكه موجب لكه دار شدن پوست ميگردد.

كرم ضد لك عالي
 
۳) ماسك فيس عسل و دارچين براي جوش رخ

مواد لازم:
• ۱ تا ۲ قاشق چايخوري عسل
• ۱ قاشق چايخوري پودر دارچين
 
فراهم سازي:
پودر دارچين و عسل را ادغام فرماييد تا خمير غليظي به دست آيد.
 
طريق به كارگيري:
۱٫ شما مي توانيد اين خمير را صرفا بر روي آكنه و يا اين كه بر روي كل چهره خويش به كارگيري فرماييد.
۲٫ ماسك را به دوران ۱۰ تا ۱۵ دقيقه نگه داشته و آن‌گاه با آب بشوييد.
 
شيوه كاركرد: دارچين دارنده خاصيت ضد التهابي و ضد ميكروبي ميباشد. سينامالدهيد ماده‌ي كليدي جان دار در دارچين بوده كه مسئول خاصيت درماني آن ميباشد كه سبب معالجه جوش چهره مي‌شود.
احتياط: در چهره داشتن حساسيت نسبت به دارچين از اين ادغام استعمال نكنيد.
معالجه جوش چهره با استعمال از كرم هاي ضد جوش
۴) سركه سيب و عسل 

مواد لازم:
۱) ۲ قاشق غذاخوري عسل ناپخته طبيعي
۲) ۱ حجم سركه سيب
۳) ۱ حجم آب
۴) پنبه
 
مهيا سازي:
سركه سيب و آب را به نسبت برابر (۱:۱) تركيب كرده و پنبه را در آن فرو ببريد.
 
روش به كار گيري:
۱٫ پوست خويش را مرطوب كرده و عسل را روي كل چهره خويش بماليد.
۲٫ عسل را با حركات دايره‌اي به برهه زماني ۵ تا ۷ دقيقه بر روي پوست خويش ماساژ دهيد.
۳٫ ۳۰ تا ۴۰ دقيقه حوصله فرماييد.
۴٫ با آب ولرم پوست خويش را بشوييد.
۵٫ از تركيب سركه سيب و آب تحت عنوان متعادل كننده‌ي رنگ پوست به كار گيري فرمائيد. به آرامي و با استعمال از حركات افزايشي اين مايع را روي فيس خويش ماليده و اذن دهيد تا كم آب شود.
۶٫ از مرطوب كننده استعمال فرمائيد.
 
روش كاركرد: سركه سيب خواص اسيدي داشته و pH پوست را متعادل مينمايد. همينطور يك ادله ضدميكروبي بوده و در طول به كارگيري بر روي پوست تحت عنوان محكم كننده كار ميكند.
احتياط: سركه سيب مي تواند سبب سوزش پوست شود. مدام آن را با آب رقيق فرمائيد.