آرشیو آبان ماه 1398

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

معرفي اشكال ماسك جوانسازي پوست


معرفي اشكال ماسك جوانسازي پوست
اينكه سلول هاي تن در اثر ارتقاء سن مبتلا كهولت ميگردند و اين كهولت ظاهرا شخص هم نمايان گردد يك فرمان طبيعي ميباشد . از پيري و چين و چروك مرتبط با آن شيوه گريزي وجود ندارد ولي گهگاه مي‌شود ظهور و وجود آن‌ها‌را به تاخير انداخت و فرآيند جوانسازي را به دست گرفت .

كرم ضد لك عالي
داشتن پوستي خوشگل و شاداب و فارغ از چين و چروك در حالتي كه نگوييم آرزوي همگي انسان ها به جدا آرزوي اكثريت مردان و زنان ميباشد . كليه دوست دارا‌هستند دير مسن شوند و ظواهر ديدني تري داشته باشند بخشي از جذابيت به سن و حالت فيس و سلول هاي آن مربوط مي شود هر چقدر سن فراتر رود در شرايطي‌كه محافظت هاي لازم انجام نشود از اين زيبايي و جذابيت كاهش يافته و احساس پيري بر شخص غلبه ميكند.باور داشته باشيد در شرايطي‌كه ميخواهيد مدام بشاش و راز زنده به لحاظ برسيد بايستي مراقب سالم و پوست خويش باشيد .
حفظ از خويش و ماسك جوانسازي پوست قادر است از روش معالجه هاي طبابت رخداد بيفتد ولي چنانچه پول كافي براي اين امور نداريد ميتواند با چند ماسك هاي خانگي پوستتان را برنا و شاداب نگه داريد و از پيري زودرس خودداري فرماييد .


اشكال ماسك جوانسازي پوستبراي حفظ از تندرست و پوست خويش مي‌توانيد با استعمال از ماسك هاي خانگي به راحتي و با كمترين هزينه هاي ، پوست خويش را جوانسازي نمائيد. درين مقاله ما گونه هاي ماسك جوانسازي را براي شما گرد آورده ايم تا بتوانيد از آن ها غايت به كارگيري را ببريد.
ماسك عصاره رازيانه از دربين غالب چين و چروك هااين گياه براي جوانسازي رخ بسيار موثر ميباشد . براي تصحيح كردن اين ماسك كافي ميباشد كمي گياه رازيانه را از عطاري ها تنظيم نماييد و آن را مانند چايي دم نمائيد. ولي ميتوانيد يك قاشق از آن را درون جام ريخته و پاره اي آب جوش روي آن بريزيد. پس از اينكه خوب دم كشيد آن را صاف فرمائيد و مايع صاف گرديده را بگذاريد تا خنك شود . اكنون ميتوانيد با يك پنبه اين عصاره اثرگذار را روي صورتتان بماليد و بگذاريد براي ساعتي بماند .
به كارگيري از اين ماسك براي دو يا اين كه سه توشه در هفته قادر است اكنون پوستتان را خوب نمايد و شادابي و نشاط متعددي را نصيبتان كند و فعاليت جوانسازي سلول ها را به خير و خوبي انجام ميدهد.

مؤثرترين معالجه‌هاي آكنهاو در رابطه مؤثرترين شيوه هاي معالجه آكنه


مؤثرترين معالجه‌هاي آكنهاو در رابطه مؤثرترين شيوه هاي معالجه آكنه ذكر كرد: براي معالجه آكنه در آغاز بايستي استدلال به وجود آورده جوش شناسايي شود بعد با اعتنا به استدلال به وجود آورنده مي بايست پرهيزات لازم صورت پذيرد، اگر كه جوش‌ها ناشي از مصرف غذاهاي محرك باشد اشخاص مي بايست از به كار گيري اين غذاها خودداري نمايند همينطور مي بايست اين افراد از يك برنامه غذايي گياهي و آب پز هم پيروي نمايد.

كرم ضد لك عالي
عظمايي خاطر نشان نمود: براي برطرف شدن جوش‌هاي چركي، به كارگيري موضعي و خوراكي مخلوط جوشانده آويشن شيرازي، پونه كوهي، بابونه، گل ختمي و كلپوره (مريم گلي) ضروري ميباشد، براي به كار گيري خوراكي اشخاص مي بايست مخلوط اين جوشانده را روزمره سه جام ميل نمايند.


اين محقق تأكيد كرد: مصرف مخلوط عرقيجات پادشاه‌ تره، كاسني، خارشتر، خارخاسك، كيالك، گزنه، گل ختمي، بومادران و كرفس نقش مؤثري در تطهير كبد، تمامي‌ها و تسويه خون دارااست براي تهيه و تنظيم اين ادغام اوليه بايستي اين عرقيجات را به نسبت هم اندازه با هم ادغام نمايند و در هر استكان موقع مصرف يك قاشق مرباخوري عسل و يك قاشق غذاخوري سركه سيل طولاني تر نمايند، اين محلول بايستي روزمره سه ليوان نيم ساعت گذشته از طعام يا اين كه دو ساعت بعداز خوراك ميل شود.
او تصريح كرد: مصرف ادغام خاك شير و تخم شربتي با آب و سكنجبين ياري شاياني به نفع جوش‌ها مينمايد، جوش‌ها ممكن ميباشد بر اثر يبوست بروز پيدا كرده باشند در‌اين‌صورت مي بايست از مسهل عام براي پاك سازي تن استعمال شود، براي تنظيم اين مسهل اشخاص بايستي 30 گرم برگ سنا، 10 گرم گل سرخ، 10 گرم گل پنيرك، 10 گرم تخم گشنيز، 5 گرم تخم كتان، 5 گل افسنتين با هم مخلوط و يك قاشق غذاخوري از اين تركيب را دم نمايند اين دمنوش بايستي روزمره سه توشه قبلي از وعده‌هاي غذايي و به بازه زماني 3 تا 7 روز استفاده شود.
عظمايي اظهار كرد: ماساژ موضعي نواحي كه در گير جوش ميباشد با پياز ناپخته نقش مؤثري در رفع جوش‌ها دارااست، همينطور ماساژ موضعي پوست با ادغام ليموترش نو و سركه به برطرف شدن جوش‌ها امداد شاياني ميكند.
اين محقق ذكر كرد: در حالتي كه جوش ها بر اثر حرارت ناشي از كبد ساخت گرديده باشند اشخاص مي بايست از ماسك‌هايي مانند آبليمو، عسل و سيب ، ماسك خيار و كدو استفاد نمايند، استعمال از ماسك سدر، بابونه و ماست تأثير چشمگيري در رفع جوش‌هاي سرسياه دارا‌هستند.
او خاطر نشان نمود: براي برطرف شدن تمامي جوش‌ها در تمامي مزاج‌ها اشخاص مي بايست از ماسك سپيد‌آب روي، سدر، بابونه و پوست انار به كارگيري نمايند، براي تنظيم اين ماسك افراد مي بايست اين مواد را به نسبت متساوي با هم مخلوط نمايند آن‌گاه براي پوست‌هاي چرب به‌اين ادغام سركه و ليمو ترش بيافزايند، همينطور آنهايي كه پوست‌هاي عادي دارا هستند بايستي به‌اين مخلوط ماست و ليمو ترش طولاني تر نمايند و كساني كه پوست كم آب دارا هستند بايستي بدين تركيب شير بيافزايند.
اين محقق و پژوهشگر طب سنتي بيان كرد: حجامت عام (در بين دو شانه، كبد و زنخدان) و زالو درماني نقش موثري در رفع جوش‌ها داراست البته اين فعاليت مي بايست پايين لحاظ اشخاص كارشناس صورت پذيرد.
عظمايي تاكيد كرد: براي برطرف شدن جوش ‌هاي چهره و چركي اشخاص مي بايست روستا گرم مازو، 5 گرم زاج سپيد، 5 گرم گلنار فارسي و 5 گرم مردار سنگ را هم مخلوط و اين تركيب را پودر نمايند، آن گاه اين مخلوط پودر گرديده را درون ظرفي بريزند و به آن يك جام سركه و يك جام آب ليمو بيافزايند اين ادغام بايستي روزمره سه عدد 4 رتبه به طور ماساژ داده شود و بعد از 10 تا 15 دقيقه ان را بشويد.

چه‌طور ميتوان از شر لكه هاي سياه خلاص شد؟


چه‌طور ميتوان از شر لكه هاي سياه خلاص شد؟در تحت تعدادي شيوه معالجه خانگي و گياهي جهت رفع لكه هاي پوستي برايتان آورده ايم اميد داريم كه آيتم استعمال شما دوستان خوب قراربگيرد.

كرم ضد لك عالي
معالجه خانگي لكه هاي سياه پوستينحوه 1: براي معالجه لكه هاي سياه پوستيتان از آب ليمو به كارگيري فرمائيد
ليمويي جديد را آبگيري فرماييد به دوران قريه دقيقه داخل ظرفي بريزيد و بعد از آن بوسيله پنبه اي منزه آن را به طور خويش بماليد ولي ميتواندي از آبليمو بصورت بي واسطه هم به كارگيري فرمائيد.
دقت داشته باشيد آبليمو به علت داشتن شرايط اسيدي خويش نميتواند بيش تر از 10الي 15 دقيقه روي پوست بماند وگرنه به بافت آن اسيب مي رساند. هر هفته اين طرز را انجام دهيد تا فيض دهد در حالتي كه پوست حساسي داريد، آب ليمو را با گلاب و گليسيرين ، به طرز ذيل ميكس نمائيد.
ليمو درماني روشي براي رفع لكه هاي پوستي به رنگ مشكي
معالجه لكه سياه پوست با ليموبي ترديد پيشين از استفاه ليمو رو بشوئيد تا باكتري هاي آن به صورتتان نفوذ نكند در شرايطي كه پوست حساسي داريد براي محافظت نرمي و لطافت پوست آبليمو را با يه خرده گلاب و براي مراقبت رطوب كافي با پاره اي گليسيرين تركيب فرماييد. هم لكه هاي سياه را از في مابين مي‌برد وهم گليسيرين، اثر كم آبي آب ليمو را خنثي و پوست را هيدراته مي‌نمايد.
مطالب داراي ارتباط: 10 ماسك شگفت انگيز با زردرنگ چوبهمواد لازم:آب ليموي جديد، 1 قاشق طعام خوري
گلاب، 1 قاشق غذاخوري
گليسيرين، 1 قاشق غذاخوري
شيوه استعمال:آب ليموي جديد را با گلاب و گليسيرين ادغام نمائيد، به جاي گلاب از آب تصفيه گرديده نيز مي قدرت به كار گرفت.تكه اي پنبه را در محلول تر كرده و به زمان 15 دقيقه بر روي لكه ها قرار دهيد.و آنگاه با آب بشوييد.
براي معالجه لكه هاي سياه پوستي از آب سيب زميني استعمال فرمائيد

گونه هاي ماسك فيس خانگي


گونه هاي ماسك فيس خانگي براي پوست كم آبدرين بخش به معرفي يك سري ماسك چهره خانگي مطلوب براي پوست كم آب كه با مواد طبيعي صحيح ميشوند ميپردازيم.
ماسك رخ با زرده تخم مرغمكانيزم سعي زرده و سفيده تخم مرغ روي چهره تماما گوناگون ميباشد. زرده تخم مرغ دربردارنده مقدار متعددي آب و چربي ميباشد كه خير صرفا پوست شما‌را تغذيه و آبرساني مي‌نمايد بلكه منشاء نيكي براي نگهداري رطوبت پوست ميباشد.

كرم ضد لك عالي

ماسم فيس با زرده تخم مرغ براي پوست كم آبماسك عسل براي رخعسل يك ماده سرازير كننده عالي ميباشد كه پوست شما‌را قابل انعطاف مي‌نمايد و رطوبت پوست را مراقبت مي‌كند.
عسل دارنده ويسكوزيته بالايي ميباشد و امداد مينمايد يك لايه حافظ روي پوستتان توليد شود. همينطور ماسك چهره با عسل با محافظت ph پوست از ساخت چين و چروك ها دوري مي نمايد و كم آبي فيس را نادر ميكند.

ماسك چهره با عسل براي لز دربين برن لك رخ و فروغ پوستماسك فيس با شيرشير دربردارنده اسيد لاكتيك ميباشد و زماني كه ماسك رخ شير را روي فيس خويش مي‌گذاريد اسيد لاكتيك، سلول هاي مسن پوست را از در بين مي‌برد و از كم آبي پوست خودداري مي‌كند. همينطور ماسك شير براي لك چهره نيز بسيار مطلوب ميباشد.

ماسك فيس با شير براي اشكال پوست كم آب و حساسماسك فيس با آلوورااز ژل آلوورا براي حفظ از پوست و مراقبت رطوبت پوست استعمال مي گردد كه اما بسته به ادغام آلوئه ورا با مواد ديگر براي ايجاد ماسك چهره آلوورا نتايجي مختلف داراست البته به طور كلي آلوورا براي آبرساني پوست، خودداري از پيري و پوسته پوسته شدن و مرطوب كننده عالي براي پوست فيس بسيار مطلوب ميباشد.
(براي كسب داده ها اضافه در باره خاصيت آلوئه ورا به‌اين پيوند رجوع‌نماييد).

ساختن ماسك چهره آلوورا براي آبرساني پوست و نگه داشتن رطوبتگونه هاي ماسك چهره براي پوست چربتن ما در موقعيت طبيعي چربي و روغن ايجاد مي‌كند تا پوست مارا لطيف و قابل انعطاف نمايد. اين چربي تا حدي لازمه پوست ما ميباشد ولي در‌حالتي كه از يك حدي بيش تر شود سبب ساز به آلودگي هاي پوستي، جوش و آكنه مي‌شود كه علت آن دو چيز بيش تر وجود ندارد: برهان هورموني و ژنتيك.
طولاني تر اشخاصي كه پوست چرب دارا هستند به جهت پرورش و بلوغ در جواني شان ميباشد. تن آدم مدام در برخورد به تغييرات يك برون ريزي اي داراست و در اكثر مواقع ساخت هورمون مي‌نمايد.
آندوژن ها هورمون هاي مردانه اي مي باشند كه هم در تن مردانم و هم زنان وجود دارا‌هستند كه هنگام بلوغ ترشح اين هورمون ارتقا مييابد و فيض آن آزادسازي چربي روي پوست ميباشد.

از در بين بردن يك شبه جوش‌


يك شبه دانه‌هاي سرسياه را از في مابين ببريد
۱ – مي بايست پوست‌تان را با يك تميز‌كننده دربردارنده اسيد ساليسيليك بشوييد، به اين دليل كه اين دانه‌هاي سرسياه بيشتراز كليه به جهت ساخت بيش تر از اندازه چربي باطن منافذ پوستي ميباشد؛به همين ادله منزه نگه‌داشتن پوست ميتواند به تزكيه دانه‌‌هاي سرسياه ياري دهد.
۲ – با يك لايه‌بردار ملايم سلول‌هاي مرده سطح پوست را برداريد، به اين دليل‌كه تجمع اين سلول‌هاي مرده روي پوست هم مي‌ تواند برهان ساخت جوش و دانه‌هاي سرسياه باشد.

كرم ضد لك عالي
۳ – يك حوله را داغ فرماييد و روي اين دانه‌هاي سرسياه قرار دهيد، بخار و گرماي ناشي از حوله سبب ساز مي گردد كه دانه‌هاي سرسياه به سطح پوست نزديك شوند و در سود تخليه كردن آنان آسوده‌خيس شود، حوله را يك سري دقيقه روي دانه‌هاي سرسياه نگه داريد و سپس آن ناحيه را به نيكي كم آب فرماييد.
۴ – نوك يك انگشت يك دست يا اين كه دستمال كاغذي قرار دهيد؛ بعد از آن آهسته با نوك انگشت و دستمال اين دانه‌‌‌ها را خيلي آهسته فشار دهيد، حواستان باشد كه نبايد به پوست فشار متعددي وارد شود، چرا‌كه قادر است التهاب ساخت نمايد.
۵ – در غايت با يك كرم منحصر به فرد دانه‌هاي سياه عمل را تمام نماييد و آنگاه به تختخواب برويد.
اين محلول هم اعجاز ميكند.
كمي دارچين و عسل را با هم ادغام فرماييد تا ماده‌اي چسبي صورت به دست آيد. صورتتان را بشوييد و آن گاه كمي از اين ادغام را قبلي ازخواب روي بخش ها متبوع بماليد و بگذاريد تا صبح بماند و سپس صبح چهره‌تان را به طور كامل بشوييد. در‌حالتي كه معمولا در خواب زياد حركت مي‌‌خوريد، پيشنهاد ميكنم روي بالش خويش يك حوله بيندازيد تا آلوده و كثيف نشود.
روغن برخي گياهان هم اثر گذار ميباشد
رويه ديگر براي از در بين بردن يك شبه جوش‌ها به كارگيري از روغن‌هاي مختص و ضروري تن ميباشد؛ يعني روغن‌هاي تقطير گرديده‌اي كه دربردارنده تركيبي از مواد عطري بعضا از گياهان ميباشد، دو گياه فوق‌العاده براي پوست؛ يك كدام از درخت چاي و ديگري برگ‌بوست. روغن هر دو اين گياهان بسيار موءثر ميباشد و شما مي توانيد با اعتنا به ذوق وسليقه خويش يكي‌از آن‌ها‌را تعيين نمائيد.كافي ميباشد پيشين از خواب بعداز اينكه صورتتان را شستيد و كم آب كرديد يك قطره از روغن را روي جوش قرار دهيد و بگذاريد تا صبح روي جوش باقي بماند. حواستان باشد كه مطلقا روي بالش خويش يك حوله پهن نماييد چرا‌كه لك ناشي از اين روغن‌ها به راحتي از روي پارچه منزه نمي شود.
پزشكان چه دارويي تجويز مي‌نمايند
چنانچه براي معالجه سريع جوش‌ها به دكتر معالج رجوع نماييد احتمالا مصرف داروهاي كورتوني يا اين كه استروئيدي را براي كوتاه بازه به طور خوراكي يا اين كه موضعي يا اين كه تزريقي تجويز مي نمايد البته بايستي بدانيد با مصرف طولاني‌بازه اين داروها آكنه بدتر ميشود ولي در كوتاه‌بازه زماني چنين داروهايي ميتواند التهاب را از در ميان برنده شود و از‌آنجا كه التهاب نقش متعددي در توليد جوش داراست بدين ترتيب جوش‌ها كاهش مي يابند.بايستي بدانيد مصرف اين داروها مي بايست محدود به يك سري روز يا اين كه نهايتا دو هفته باشد تا شدت ضايعات آكنه نادر شود ولي اين بهبودي به صورت فعلا ميباشد و شخص بايستي بدون شك داروهاي خوراكي و موضعي آنتي‌آكنه، آنتي باكتريال را ابتدا نمايد تا با جدا داروهاي كورتوني و استروئيدي ضدالتهاب، جوش‌ها برنگردند.

آكنه منافذ بسته گرديده غدد چربي


در شرايطي كه چه آكنه معمولاً پس از يك سري سال خويش به خويش خوب مي‏شود اما نمي‏قدرت آن را به درحال حاضر خويش رها كرد. چون از آكنه‏اي كه معالجه نشود، ممكن ميباشد تا آخر قدمت جوشگاه‏هايي بدشكل بر روي پوست بماند...

كرم ضد لك عالي
 
آكنه منافذ بسته گرديده غدد چربي (دانه‏هاي سرسياه و سرسفيد)، جوش‏ها و ضايعات عميق‏خيس (كيست‏ها يا اين كه ندول‏ها) ميباشد كه در فيس، گردن، سينه، پشت، كتف‎ها و حتي بازوها بروز مي‏كنند. كم و بيش اكثر نوجوان ها به آكنه دچار مي‏شوند. با اين ‏هم اكنون اين بيماري به مجموعه سني خاصي محدود نمي‏شود و بزرگسالان حتي تا 40 سالگي نيز مي‏توانند به آن دچار شوند.
 
اگرچه آكنه بيماري وخيمي وجود ندارد ولي مي‏تواند سبب بدشكل شدن فيس و در سود اندوه روحي مريض گردد. همينطور در موردها وخيم و شديد، موجب پيدايش جوشگاه‏هاي بسيار بدشكل و دايمي مي‏شود. مي بايست در لحاظ داشت كه حتي مورد ها ملايم آكنه نيز مي‏توانند موجب پيدايش جوشگاه‏ها شوند.
 
 
چه عواملي در توليد يا اين كه تشديد آكنه موثرند؟
 
بهداشت پوست: آكنه بخاطر آلودگي و كثيفي پوست بوجود نمي‏آيد. ماده مو جود در نوك جوش‏هاي سرسياه را چربي خشك گرديده و سلول‏هاي مرده تشكيل مي‏دهند كه منفذ خروجي فوليكول گيسو را مسدود كرده‏اند. براي نگهداري طبيعي از پوست، روزي دو توشه چهره خويش را با صابون خانگي ملايم و آب ولرم بشوييد. شستشوي زياد ممكن ميباشد باعث بدتر شدن آكنه شود. شستشوي تروتميز راز با شامپو نيز پيشنهاد مي‏شود. در حالتي كه موهاي شما چرب ميباشند، شايد لازم باشد كه دفعات شستشو را ارتقاء دهيد. كارشناس پوست مي‏تواند در تعيين شامپو و صابون خانگي مطلوب به شما كمك كند.
 
مرداني كه دچار به آكنه ميباشند، بايستي هم ريش‏تراش برقي و هم تيغ را آزمون كنند و هر كدام را كه ريلكس‏خيس ميباشد و جوش كمتري ساخت مي‏كند، تعيين كنند. در شرايطي‌كه شما از تيغ به كارگيري مي‏كنيد، گذشته از تصحيح، مو صورتتان را كاملاً با آب گرم و صابون خانگي شسته و قابل انعطاف كنيد و بعد از آن از خمير ريش براي تصحيح استعمال كنيد. براي پرهيز از زخمي شدن جوش‏ها، ريشتان را خيلي از ته نتراشيد. صورتتان را صرفا زماني كه حقيقتاً لازم ميباشد تصحيح كنيد. مدام تيغ تازه و تيز بكار ببريد.

زردچوبه براي از ميان بردن جوش


زردچوبه براي از ميان بردن جوش

زردچوبه براي از در بين بردن جاي جوش و لكه‌هاي پوستي بسيار مؤثر ميباشد. حتي مي توانيد كاربرد آن را توسعه و گسترش بدهيد و كك‌ومك‌ها و خال‌ها را هم با اين طرز محو نمائيد. براي به كار گيري از اين شيوه شگفت‌انگيز، از راهبرد ذيل به كار گيري فرمائيد.پودر زردچوبه، شير و آب‌ليمو را تركيب فرمائيد تا خمير غليظي به‌دست آيد. آن را بر روي نصيب‌هايي از پوست كه دارنده جاي جوش يا اين كه لكه مي باشند بماليد. اذن بدهيد تماما كم آب شود و آن‌گاه آن را با آب ولرم بشوييد.
به‌رخ روزمره از اين معالجه خانگي براي از في مابين بردن تيرگي‌هاي ناشي از جاي جوش به كارگيري نمائيد تا فيض‌ي بهتري بگيريد. راهبرد ديگري به جز طريق بالا، ادغام كردن پودر زردچوبه با روغن زيتون ميباشد. اين طرز‌ هم براي از در بين بردن جاي جوش‌ها بسيار مؤثر ميباشد.

كرم ضد لك عالي
مسلما بخوانيد: خاصيت ماسك زردچوبه براي پوست و روش تهيه و تنظيم آن۸. گلاب و گليسيرين براي از در بين بردن جوشطولاني تر مردم از تأثيرات شگفت‌انگيز گليسيرين بي‌اطلاعند. گليسيرين خواص ترميم‌كنندگي فوق‌العاده‌اي دارااست و مي تواند اثر به‌جا باقيمانده از هر آسيب يا اين كه جوشي را از في مابين پيروزشود. كافي ميباشد دستكم دو توشه در روز از ماسك گليسيرين به كارگيري نماييد تا تمام جاي جوش‌ها از در ميان بروند. بي آبي پوست مي تواند سبب سوزش و لايه‌لايه‌شدن پوست شود. دراين‌صورت سلول‌هاي مرده‌ي پوست زياد ميگردند و با بستن منافذ پوست سبب ساز تشديد ايراد جوش و آكنه خواهند شد. خواص اشباع‌كنندگي گليسيرين به منافذ اذن‌ي تنفس مي دهد، رطوبت را محافظت مي كند و انسداد منافذ را از دربين مي برد. بدين مضمون‌ كه گليسيرين، يكي‌از مهم ترين عارضه ها نخستين‌ي توليد جوش را (مسدود شدن منافذ پوست) از في مابين مي برد. اين ماده با پُر كردن حفره‌ها و شيارهاي كوچك سطح پوست، جلوه‌اي تندرست و صاف به پوست ميدهد. گليسيرين علاوه بر خصوصيت‌هاي زيادي كه دارااست قادر است با بيماري‌هاي قابل سرايت پوستي مانند آلودگي‌هاي باكتريايي، التهاب پوست و پسوريازيس رويا رويي نمايد.
مي توانيد در اين زمينه با ساختن ماسك، از گلاب هم براي معالجه جاي جوش ياري بگيريد. براي ايجاد اين ماسك دو قاشق چاي‌خوري گلاب را با يك قاشق چاي‌خوري گليسيرين ادغام نمائيد. آنگاه تركيب را روي حيطه‌ي جاي جوش به‌چهره دايره‌وار ماساژ بدهيد. بگذاريد ۱۵ دقيقه روي رخ‌تان بماند و سپس آن را بشوييد.

تنظيم پرفروش‌ترين توليد ها ضدجوش ديجيكالا۹. معالجه جاي جوش با سفيده‌ي تخم‌مرغسفيده‌ي تخم‌مرغ خواص ترميم‌كنندگي شگفت‌انگيزي داراست كه به بهبود جاي جوش روي پوست‌تان امداد مي كند و آنان‌را محو خواهد كرد. سفيده‌ي تخم‌مرغ سرشار از ويتامين‌ها و آمينو اسيدهايي ميباشد كه با تنگ كردن منافذ پوست از ساخت جوش‌هاي نو هم دوري مي‌نمايند.
سفيده‌ي تخم‌مرغ را در يك پياله بريزيد و آن‌قدر هم بزنيد تا سپيد شود و پُف نمايد. آن را به‌آرامي با انگشت روي پوست‌تان بماليد و اضافه بر نقاط تيره و جاهاي جوش متمركز باشيد. پس از كم آب شدن سفيده‌ي تخم‌مرغ روي پوست‌تان، يك يا اين كه دو دقيقه شكيبايي فرماييد و آن گاه آن را با آب گرم بشوييد. اين عمل را دو تا سه توشه در هفته تكرار نماييد. در شرايطي كه پوست‌تان خيلي كم آب ميباشد بعداز شستن رخ‌تان با آب گرم مي توانيد از روغن زيتون به كار گيري فرماييد.

ماسك هايي براي لطيف كردن پوست صورت


ماسك هايي براي لطيف كردن پوست صورتتميز كننده فيس انگوربراي داشتن يك پاك كننده رخ ، فقط كافيست يكسري حبه انگور تازه را ، از يخچال برداشته ، آن‌ها‌را از ميانه نصف نمائيد و روي فيس و گردن خود بماليد. آنگاه فيس خود را، با آب سرد بشوييد.
كرم ضد لك عالي
فيس پك خياراين ماسك خنك و نرم كننده، به شما ياري مينمايد تا پوست چهره كه بر اثر جوش زمخت شده، نرم و لطيف شود. يك خيار كامل را بكوبيد، آب آن را كشيده و با يك قاشق سوپخوري شكر ، تماما مخلوط كنيد. طبق گفته كوك بولدن آن را روي صورت گذاشته و بعد از 10 دقيقه با آب سرد بشوييد.

جو دو سر براي فيسجو دو سر طبعا آرام بخش است و اين ماسك ساده، مي‌تواند به از في مابين رفتن جوش ها كمك كند. دو قاشق چايخوري جو را ، با يك قاشق چايخوري جوش شيرين ، مخلوط فرماييد و تا جايي كه به طور خمير در بيايد ، به آن آب اضافه كنيد.خمير را به آرامي روي صورت بماليد، پس از مدتي ، رخ را با اعتنا بشوئيد.ماسك خيارهمان گونه كه ميدانيم ترشح چربي بيشتراز حد پوست، باعث به گشوده شدن منافذ و توليد لكه يا اين كه جوش سرسياه مي‌گردد ماسكي كه ميخواهيم معرفي كنيم يك مخلوط عالي براي پرهيز از توليد اين گونه از لكه‌ها و رفع جاي جوش ميباشد.
تركيبات: نصف آووكادو، يك چهارم خيارطريق تلاش:اين يك ماسك فو‌ق العاده خنك ميباشد كه به پوست شم تازگي و تميزي مي دهد.
خيار متشكل از مقدار متعددي آب ميباشد كه پوست را آبرساني مينمايد و در مواقعي كه پوست نياز به چربي بيشتري داشته باشد آن را تحريك به ترشح چربي ميكند. البته همينطور دربردارنده كمي ويتامين C ميباشد و اين موجب كاهش ساخت جوش و آكنه در پوست مي‌گردد.
و ولي در امر آووكادو … اين ميوه سرشار از اسيد اولئيك ميباشد كه به كاهش التهاب ياري مي‌نمايد و به صورت هوشمندانه‌اي ساخت و ترشح چربي پوست را تهيه مي‌نمايد.
ماسك موزتاوقتي‌كه موز مي باشد چرا به بوتاكس فكر مي كنيد؟ شما مي توانيد با موز يك ماسك خانگي و طبيعي صحيح فرمائيد كه پوستتان را مرطوب نگه ميدارد و آن را پاك مي كند.
تركيبات: يك چهار فنجان ماست بي آلايش، 2 قاشق غذاخوري عسل و يك موز ميانگينمواد بالا را با هم مخلوط نماييد و اذن دهيد بيست دقيقه روي پوست بماند آن‌گاه شست‌وشو دهيد. اين ماسك به جهت داشتن عسل يك ضد آكنه عالي ميباشد.

ماست يك ماده گران بها غذايي


ماست يك ماده گران بها غذايي براي آدم ميباشد و ماسك ماست براي فيس از مدل ماسك هايي ميباشد كه بسيار براي پوست فيس اثرگذار است. در‌اين نوشته‌ي‌علمي طريق تنظيم و مصرف ۱۰ ماسك ماست مهم و كاربردي را براي سالم و زيبايي پوست چهره را گردآوري كرده ايم.
كرم ضد لك عالي
فوايد ماست براي پوست فيس شماماست يك ماده لبني با خاصيت طبيعي بسيار متعددي مي‌باشد. ميل كردن اين ماده گران بها و يا اين كه به كارگيري فرنگي آن قادر است به سالم پوست و گيسو و تن آدم امداد متعددي بكند. ماتس به جهت وجود مواد باارزش غذايي و معدني متعددي فوايد متعددي داراست كه تني چند از اين مواد با ارزش را در ذيل ليست كرده ايم :
ماده معدني روي و يا اين كه به عبارتي زينكماده معدني كلسيماسيد لاكتيكاشكال ويتامين ها به خصوص ويتامين Bهمينطور ماسك ماست به جهت رطوبت زياد در خويش قادر است به پوست آبرساني خير داشته باشد.

ماست ماسكي ميباشد كه شمارا برنا خيس مي‌نمايدبه طور كلي فوايد يك ماسكي كه مشتمل بر ماست باشد را مي شود به رخ ذيل مدل بندي كرد :
آبرساني به پوست هاي كم آبترميم بي آبي ها فيس و ساخت لطافتپر‌نور كنندگي و درخشندگي پوسترفع چين وچروك هارفع پف ذيل ديدهلايه برداري از پوست چهرهمعاند لكوپيسرفع سياهي و تيرگي بدور ديده هاالتيام و معالجه آفتاب سوختگيخودداري از عفونت هاي پوستيبرنا سازي پوست رخبه‌دنبال با دقت به فوايدي كه ماست براي پوست چهره ما دارااست به باز بيني شيوه هاي تنظيم و مصرف ۱۰ ماسك داراي شهرت ماست مي‌پردازيم.
ماسك هاي ماستي كه تاثيرات متعددي دارا‌هستند :
ماست و عسلماست و ليموماست و توت خارجيماست و خيارماست و جو دوسرماست و خاك رسماست و سفيده تخم مرغ و شكر قهوه اييماست و عدسماست و آلوئه ورا و روغن بابونهماست و زردچوبه و ليمو و عسل
ماست ميتواند آبرسان خوب پوست شما باشد 
۱٫ ماسك ماست و عسل براي رفع چين و چروكماسك عسل خويش يك ماسك بدون نقص مي‌باشد. وجود مواد پرخاصيت مانند اواع ويتايمن ها و مواد معدني مانند آهن و روي و كلسيم در عسل از آن يك ماده شفا دهنده ساخته ميباشد. عسل در ماست قادر است كاربردي فرارت پيدا نمايد و بافت پوست فيس را تماما احيا كرده و بهبود ببخشد.
عسل  در كنار ماست مي‌توانند چين وچروك پوستي چهره را به راحتي از دربين ببرند.
مواد لازم :
يك قاشق عسليك قاشق ماستطريق تهيه و تنظيم و مصرف :
يك قاشق غذاخوري ماست شيرين را هم بزنيد.عسل را با به كارگيري از بخار آب كتري گرم فرمائيد.عسل را به ماست بيش تر نماييد و خوب هم بزنيد.چس از ادغام بدون نقص عسل و ماست آن را به طور خويش بماليد.بخش هاي سيرتكامل و پيشاني را خوب ماساز دهيد.طاقت نمائيد تا ماسك كم آب شود.با آب سرد شست و شو دهيد.اين ماسك كاربردي را دست‌كم هفته ايي يكبار به كارگيري فرمائيد تا سود ايي مقبول بگيريد.

ماسك زردچوبه و شير و عسل


ماسك زردچوبه و شير و عسلدر صورتيكه در ادامه يك ماسك فيس فوق‌العاده براي از دربين بردن جاي آكنه مي‌باشيد، نبايد شير، عسل و زردچوبه را ناديده بگيريد.
شير نپخته سرشار از اسيد لاكتيك ميباشد.

كرم ضد لك عالي
بدين ترتيب، تحت عنوان يك لايه‌بردار ملايم در لحاظ گرفته مي‌گردد.
شير ناپخته همينطور دربردارنده خاصيت ضد پيري ميباشد.
بدين ترتيب، به كارگيري منظم از آن به طور موضعي ميتواند پوست شمارا بي‌عيب و نقص و برنا نمايد.
زردچوبه براي معالجه اكثري از اشتباهات پوستي استعمال مي گردد، چون دارنده خاصيت ضد التهابي، ضد باكتري و آنتي‌اكسيداني ميباشد.
استعمال از زردچوبه در كاهش لكه‌هاي ناشي از آكنه و ريزش موي اثر گذار ميباشد.
مواد لازميك قاشق چايخوري پودر زردچوبهدو قاشق چايخوري شيريك قاشق غذاخوري عسلنحوه تنظيم ماسك براي جوش رخ– يك قاشق چايخوري پودر زردچوبه، دو قاشق چايخوري شير و يك قاشق غذاخوري عسل را در يك پياله بريزيد.
– تمام اين مواد را با هم ادغام فرمائيد تا يك خمير نسبتا رقيق فراهم شود.

– با به كارگيري از يك براش آرايشي اين ماسك را روي پوست‌تان پخش فرماييد.
– اذن بدهيد ماسك به بازه يكسري دقيقه روي پوست بماند.
– در غايت آن را با آب ولرم شستشو دهيد.
ماسك زردچوبه و نعناعاين ماسك براي از دربين بردن جاي جوش حقيقتا اعجاز مي نمايد و از آزمون آن پشيمان نمي گرديد.
مواد لازمدو قاشق پودر زردچوبهسه قاشق عرق نعناعشيوه تهيه و تنظيم ماسك براي جوش رخادغام يكنواختي از پودر زردچوبه و آب نعناع صحيح نماييد. آن را روي جاي جوش بزنيد.
بگذاريد حدود ۲۰ دقيقه باقي بماند. آن را با آب گرم بشوييد.
ماسك رخ براي پوست چربپوست‌ها اشكال مختلفي دارا‌هستند: كم آب، چرب، عادي، مختلط و حساس.
هريك از آن ها مزايا و معايب يگانه خودشان را دارا‌هستند.
شما به هيچ‌وجه نمي‌توانيد جور پوست‌تان را عوض نماييد البته بي ترديد ميتوانيد با يه خرده كاوش و مطالعه، به شايسته ترين نحو ممكن از پوست خويش نگهداري نمائيد.
مشاجره امروز ما درمورد پوست چرب ميباشد.