ماست يك ماده گران بها غذايي

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

ماست يك ماده گران بها غذايي


ماست يك ماده گران بها غذايي براي آدم ميباشد و ماسك ماست براي فيس از مدل ماسك هايي ميباشد كه بسيار براي پوست فيس اثرگذار است. در‌اين نوشته‌ي‌علمي طريق تنظيم و مصرف ۱۰ ماسك ماست مهم و كاربردي را براي سالم و زيبايي پوست چهره را گردآوري كرده ايم.
كرم ضد لك عالي
فوايد ماست براي پوست فيس شماماست يك ماده لبني با خاصيت طبيعي بسيار متعددي مي‌باشد. ميل كردن اين ماده گران بها و يا اين كه به كارگيري فرنگي آن قادر است به سالم پوست و گيسو و تن آدم امداد متعددي بكند. ماتس به جهت وجود مواد باارزش غذايي و معدني متعددي فوايد متعددي داراست كه تني چند از اين مواد با ارزش را در ذيل ليست كرده ايم :
ماده معدني روي و يا اين كه به عبارتي زينكماده معدني كلسيماسيد لاكتيكاشكال ويتامين ها به خصوص ويتامين Bهمينطور ماسك ماست به جهت رطوبت زياد در خويش قادر است به پوست آبرساني خير داشته باشد.

ماست ماسكي ميباشد كه شمارا برنا خيس مي‌نمايدبه طور كلي فوايد يك ماسكي كه مشتمل بر ماست باشد را مي شود به رخ ذيل مدل بندي كرد :
آبرساني به پوست هاي كم آبترميم بي آبي ها فيس و ساخت لطافتپر‌نور كنندگي و درخشندگي پوسترفع چين وچروك هارفع پف ذيل ديدهلايه برداري از پوست چهرهمعاند لكوپيسرفع سياهي و تيرگي بدور ديده هاالتيام و معالجه آفتاب سوختگيخودداري از عفونت هاي پوستيبرنا سازي پوست رخبه‌دنبال با دقت به فوايدي كه ماست براي پوست چهره ما دارااست به باز بيني شيوه هاي تنظيم و مصرف ۱۰ ماسك داراي شهرت ماست مي‌پردازيم.
ماسك هاي ماستي كه تاثيرات متعددي دارا‌هستند :
ماست و عسلماست و ليموماست و توت خارجيماست و خيارماست و جو دوسرماست و خاك رسماست و سفيده تخم مرغ و شكر قهوه اييماست و عدسماست و آلوئه ورا و روغن بابونهماست و زردچوبه و ليمو و عسل
ماست ميتواند آبرسان خوب پوست شما باشد 
۱٫ ماسك ماست و عسل براي رفع چين و چروكماسك عسل خويش يك ماسك بدون نقص مي‌باشد. وجود مواد پرخاصيت مانند اواع ويتايمن ها و مواد معدني مانند آهن و روي و كلسيم در عسل از آن يك ماده شفا دهنده ساخته ميباشد. عسل در ماست قادر است كاربردي فرارت پيدا نمايد و بافت پوست فيس را تماما احيا كرده و بهبود ببخشد.
عسل  در كنار ماست مي‌توانند چين وچروك پوستي چهره را به راحتي از دربين ببرند.
مواد لازم :
يك قاشق عسليك قاشق ماستطريق تهيه و تنظيم و مصرف :
يك قاشق غذاخوري ماست شيرين را هم بزنيد.عسل را با به كارگيري از بخار آب كتري گرم فرمائيد.عسل را به ماست بيش تر نماييد و خوب هم بزنيد.چس از ادغام بدون نقص عسل و ماست آن را به طور خويش بماليد.بخش هاي سيرتكامل و پيشاني را خوب ماساز دهيد.طاقت نمائيد تا ماسك كم آب شود.با آب سرد شست و شو دهيد.اين ماسك كاربردي را دست‌كم هفته ايي يكبار به كارگيري فرمائيد تا سود ايي مقبول بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.