ماسك هايي براي لطيف كردن پوست صورت

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

ماسك هايي براي لطيف كردن پوست صورت


ماسك هايي براي لطيف كردن پوست صورتتميز كننده فيس انگوربراي داشتن يك پاك كننده رخ ، فقط كافيست يكسري حبه انگور تازه را ، از يخچال برداشته ، آن‌ها‌را از ميانه نصف نمائيد و روي فيس و گردن خود بماليد. آنگاه فيس خود را، با آب سرد بشوييد.
كرم ضد لك عالي
فيس پك خياراين ماسك خنك و نرم كننده، به شما ياري مينمايد تا پوست چهره كه بر اثر جوش زمخت شده، نرم و لطيف شود. يك خيار كامل را بكوبيد، آب آن را كشيده و با يك قاشق سوپخوري شكر ، تماما مخلوط كنيد. طبق گفته كوك بولدن آن را روي صورت گذاشته و بعد از 10 دقيقه با آب سرد بشوييد.

جو دو سر براي فيسجو دو سر طبعا آرام بخش است و اين ماسك ساده، مي‌تواند به از في مابين رفتن جوش ها كمك كند. دو قاشق چايخوري جو را ، با يك قاشق چايخوري جوش شيرين ، مخلوط فرماييد و تا جايي كه به طور خمير در بيايد ، به آن آب اضافه كنيد.خمير را به آرامي روي صورت بماليد، پس از مدتي ، رخ را با اعتنا بشوئيد.ماسك خيارهمان گونه كه ميدانيم ترشح چربي بيشتراز حد پوست، باعث به گشوده شدن منافذ و توليد لكه يا اين كه جوش سرسياه مي‌گردد ماسكي كه ميخواهيم معرفي كنيم يك مخلوط عالي براي پرهيز از توليد اين گونه از لكه‌ها و رفع جاي جوش ميباشد.
تركيبات: نصف آووكادو، يك چهارم خيارطريق تلاش:اين يك ماسك فو‌ق العاده خنك ميباشد كه به پوست شم تازگي و تميزي مي دهد.
خيار متشكل از مقدار متعددي آب ميباشد كه پوست را آبرساني مينمايد و در مواقعي كه پوست نياز به چربي بيشتري داشته باشد آن را تحريك به ترشح چربي ميكند. البته همينطور دربردارنده كمي ويتامين C ميباشد و اين موجب كاهش ساخت جوش و آكنه در پوست مي‌گردد.
و ولي در امر آووكادو … اين ميوه سرشار از اسيد اولئيك ميباشد كه به كاهش التهاب ياري مي‌نمايد و به صورت هوشمندانه‌اي ساخت و ترشح چربي پوست را تهيه مي‌نمايد.
ماسك موزتاوقتي‌كه موز مي باشد چرا به بوتاكس فكر مي كنيد؟ شما مي توانيد با موز يك ماسك خانگي و طبيعي صحيح فرمائيد كه پوستتان را مرطوب نگه ميدارد و آن را پاك مي كند.
تركيبات: يك چهار فنجان ماست بي آلايش، 2 قاشق غذاخوري عسل و يك موز ميانگينمواد بالا را با هم مخلوط نماييد و اذن دهيد بيست دقيقه روي پوست بماند آن‌گاه شست‌وشو دهيد. اين ماسك به جهت داشتن عسل يك ضد آكنه عالي ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.