زردچوبه براي از ميان بردن جوش

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

زردچوبه براي از ميان بردن جوش


زردچوبه براي از ميان بردن جوش

زردچوبه براي از در بين بردن جاي جوش و لكه‌هاي پوستي بسيار مؤثر ميباشد. حتي مي توانيد كاربرد آن را توسعه و گسترش بدهيد و كك‌ومك‌ها و خال‌ها را هم با اين طرز محو نمائيد. براي به كار گيري از اين شيوه شگفت‌انگيز، از راهبرد ذيل به كار گيري فرمائيد.پودر زردچوبه، شير و آب‌ليمو را تركيب فرمائيد تا خمير غليظي به‌دست آيد. آن را بر روي نصيب‌هايي از پوست كه دارنده جاي جوش يا اين كه لكه مي باشند بماليد. اذن بدهيد تماما كم آب شود و آن‌گاه آن را با آب ولرم بشوييد.
به‌رخ روزمره از اين معالجه خانگي براي از في مابين بردن تيرگي‌هاي ناشي از جاي جوش به كارگيري نمائيد تا فيض‌ي بهتري بگيريد. راهبرد ديگري به جز طريق بالا، ادغام كردن پودر زردچوبه با روغن زيتون ميباشد. اين طرز‌ هم براي از در بين بردن جاي جوش‌ها بسيار مؤثر ميباشد.

كرم ضد لك عالي
مسلما بخوانيد: خاصيت ماسك زردچوبه براي پوست و روش تهيه و تنظيم آن۸. گلاب و گليسيرين براي از در بين بردن جوشطولاني تر مردم از تأثيرات شگفت‌انگيز گليسيرين بي‌اطلاعند. گليسيرين خواص ترميم‌كنندگي فوق‌العاده‌اي دارااست و مي تواند اثر به‌جا باقيمانده از هر آسيب يا اين كه جوشي را از في مابين پيروزشود. كافي ميباشد دستكم دو توشه در روز از ماسك گليسيرين به كارگيري نماييد تا تمام جاي جوش‌ها از در ميان بروند. بي آبي پوست مي تواند سبب سوزش و لايه‌لايه‌شدن پوست شود. دراين‌صورت سلول‌هاي مرده‌ي پوست زياد ميگردند و با بستن منافذ پوست سبب ساز تشديد ايراد جوش و آكنه خواهند شد. خواص اشباع‌كنندگي گليسيرين به منافذ اذن‌ي تنفس مي دهد، رطوبت را محافظت مي كند و انسداد منافذ را از دربين مي برد. بدين مضمون‌ كه گليسيرين، يكي‌از مهم ترين عارضه ها نخستين‌ي توليد جوش را (مسدود شدن منافذ پوست) از في مابين مي برد. اين ماده با پُر كردن حفره‌ها و شيارهاي كوچك سطح پوست، جلوه‌اي تندرست و صاف به پوست ميدهد. گليسيرين علاوه بر خصوصيت‌هاي زيادي كه دارااست قادر است با بيماري‌هاي قابل سرايت پوستي مانند آلودگي‌هاي باكتريايي، التهاب پوست و پسوريازيس رويا رويي نمايد.
مي توانيد در اين زمينه با ساختن ماسك، از گلاب هم براي معالجه جاي جوش ياري بگيريد. براي ايجاد اين ماسك دو قاشق چاي‌خوري گلاب را با يك قاشق چاي‌خوري گليسيرين ادغام نمائيد. آنگاه تركيب را روي حيطه‌ي جاي جوش به‌چهره دايره‌وار ماساژ بدهيد. بگذاريد ۱۵ دقيقه روي رخ‌تان بماند و سپس آن را بشوييد.

تنظيم پرفروش‌ترين توليد ها ضدجوش ديجيكالا۹. معالجه جاي جوش با سفيده‌ي تخم‌مرغسفيده‌ي تخم‌مرغ خواص ترميم‌كنندگي شگفت‌انگيزي داراست كه به بهبود جاي جوش روي پوست‌تان امداد مي كند و آنان‌را محو خواهد كرد. سفيده‌ي تخم‌مرغ سرشار از ويتامين‌ها و آمينو اسيدهايي ميباشد كه با تنگ كردن منافذ پوست از ساخت جوش‌هاي نو هم دوري مي‌نمايند.
سفيده‌ي تخم‌مرغ را در يك پياله بريزيد و آن‌قدر هم بزنيد تا سپيد شود و پُف نمايد. آن را به‌آرامي با انگشت روي پوست‌تان بماليد و اضافه بر نقاط تيره و جاهاي جوش متمركز باشيد. پس از كم آب شدن سفيده‌ي تخم‌مرغ روي پوست‌تان، يك يا اين كه دو دقيقه شكيبايي فرماييد و آن گاه آن را با آب گرم بشوييد. اين عمل را دو تا سه توشه در هفته تكرار نماييد. در شرايطي كه پوست‌تان خيلي كم آب ميباشد بعداز شستن رخ‌تان با آب گرم مي توانيد از روغن زيتون به كار گيري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.