از در بين بردن يك شبه جوش‌

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

از در بين بردن يك شبه جوش‌


يك شبه دانه‌هاي سرسياه را از في مابين ببريد
۱ – مي بايست پوست‌تان را با يك تميز‌كننده دربردارنده اسيد ساليسيليك بشوييد، به اين دليل كه اين دانه‌هاي سرسياه بيشتراز كليه به جهت ساخت بيش تر از اندازه چربي باطن منافذ پوستي ميباشد؛به همين ادله منزه نگه‌داشتن پوست ميتواند به تزكيه دانه‌‌هاي سرسياه ياري دهد.
۲ – با يك لايه‌بردار ملايم سلول‌هاي مرده سطح پوست را برداريد، به اين دليل‌كه تجمع اين سلول‌هاي مرده روي پوست هم مي‌ تواند برهان ساخت جوش و دانه‌هاي سرسياه باشد.

كرم ضد لك عالي
۳ – يك حوله را داغ فرماييد و روي اين دانه‌هاي سرسياه قرار دهيد، بخار و گرماي ناشي از حوله سبب ساز مي گردد كه دانه‌هاي سرسياه به سطح پوست نزديك شوند و در سود تخليه كردن آنان آسوده‌خيس شود، حوله را يك سري دقيقه روي دانه‌هاي سرسياه نگه داريد و سپس آن ناحيه را به نيكي كم آب فرماييد.
۴ – نوك يك انگشت يك دست يا اين كه دستمال كاغذي قرار دهيد؛ بعد از آن آهسته با نوك انگشت و دستمال اين دانه‌‌‌ها را خيلي آهسته فشار دهيد، حواستان باشد كه نبايد به پوست فشار متعددي وارد شود، چرا‌كه قادر است التهاب ساخت نمايد.
۵ – در غايت با يك كرم منحصر به فرد دانه‌هاي سياه عمل را تمام نماييد و آنگاه به تختخواب برويد.
اين محلول هم اعجاز ميكند.
كمي دارچين و عسل را با هم ادغام فرماييد تا ماده‌اي چسبي صورت به دست آيد. صورتتان را بشوييد و آن گاه كمي از اين ادغام را قبلي ازخواب روي بخش ها متبوع بماليد و بگذاريد تا صبح بماند و سپس صبح چهره‌تان را به طور كامل بشوييد. در‌حالتي كه معمولا در خواب زياد حركت مي‌‌خوريد، پيشنهاد ميكنم روي بالش خويش يك حوله بيندازيد تا آلوده و كثيف نشود.
روغن برخي گياهان هم اثر گذار ميباشد
رويه ديگر براي از در بين بردن يك شبه جوش‌ها به كارگيري از روغن‌هاي مختص و ضروري تن ميباشد؛ يعني روغن‌هاي تقطير گرديده‌اي كه دربردارنده تركيبي از مواد عطري بعضا از گياهان ميباشد، دو گياه فوق‌العاده براي پوست؛ يك كدام از درخت چاي و ديگري برگ‌بوست. روغن هر دو اين گياهان بسيار موءثر ميباشد و شما مي توانيد با اعتنا به ذوق وسليقه خويش يكي‌از آن‌ها‌را تعيين نمائيد.كافي ميباشد پيشين از خواب بعداز اينكه صورتتان را شستيد و كم آب كرديد يك قطره از روغن را روي جوش قرار دهيد و بگذاريد تا صبح روي جوش باقي بماند. حواستان باشد كه مطلقا روي بالش خويش يك حوله پهن نماييد چرا‌كه لك ناشي از اين روغن‌ها به راحتي از روي پارچه منزه نمي شود.
پزشكان چه دارويي تجويز مي‌نمايند
چنانچه براي معالجه سريع جوش‌ها به دكتر معالج رجوع نماييد احتمالا مصرف داروهاي كورتوني يا اين كه استروئيدي را براي كوتاه بازه به طور خوراكي يا اين كه موضعي يا اين كه تزريقي تجويز مي نمايد البته بايستي بدانيد با مصرف طولاني‌بازه اين داروها آكنه بدتر ميشود ولي در كوتاه‌بازه زماني چنين داروهايي ميتواند التهاب را از در ميان برنده شود و از‌آنجا كه التهاب نقش متعددي در توليد جوش داراست بدين ترتيب جوش‌ها كاهش مي يابند.بايستي بدانيد مصرف اين داروها مي بايست محدود به يك سري روز يا اين كه نهايتا دو هفته باشد تا شدت ضايعات آكنه نادر شود ولي اين بهبودي به صورت فعلا ميباشد و شخص بايستي بدون شك داروهاي خوراكي و موضعي آنتي‌آكنه، آنتي باكتريال را ابتدا نمايد تا با جدا داروهاي كورتوني و استروئيدي ضدالتهاب، جوش‌ها برنگردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.