جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چه‌طور ميتوان از شر لكه هاي سياه خلاص شد؟


چه‌طور ميتوان از شر لكه هاي سياه خلاص شد؟در تحت تعدادي شيوه معالجه خانگي و گياهي جهت رفع لكه هاي پوستي برايتان آورده ايم اميد داريم كه آيتم استعمال شما دوستان خوب قراربگيرد.

كرم ضد لك عالي
معالجه خانگي لكه هاي سياه پوستينحوه 1: براي معالجه لكه هاي سياه پوستيتان از آب ليمو به كارگيري فرمائيد
ليمويي جديد را آبگيري فرماييد به دوران قريه دقيقه داخل ظرفي بريزيد و بعد از آن بوسيله پنبه اي منزه آن را به طور خويش بماليد ولي ميتواندي از آبليمو بصورت بي واسطه هم به كارگيري فرمائيد.
دقت داشته باشيد آبليمو به علت داشتن شرايط اسيدي خويش نميتواند بيش تر از 10الي 15 دقيقه روي پوست بماند وگرنه به بافت آن اسيب مي رساند. هر هفته اين طرز را انجام دهيد تا فيض دهد در حالتي كه پوست حساسي داريد، آب ليمو را با گلاب و گليسيرين ، به طرز ذيل ميكس نمائيد.
ليمو درماني روشي براي رفع لكه هاي پوستي به رنگ مشكي
معالجه لكه سياه پوست با ليموبي ترديد پيشين از استفاه ليمو رو بشوئيد تا باكتري هاي آن به صورتتان نفوذ نكند در شرايطي كه پوست حساسي داريد براي محافظت نرمي و لطافت پوست آبليمو را با يه خرده گلاب و براي مراقبت رطوب كافي با پاره اي گليسيرين تركيب فرماييد. هم لكه هاي سياه را از في مابين مي‌برد وهم گليسيرين، اثر كم آبي آب ليمو را خنثي و پوست را هيدراته مي‌نمايد.
مطالب داراي ارتباط: 10 ماسك شگفت انگيز با زردرنگ چوبهمواد لازم:آب ليموي جديد، 1 قاشق طعام خوري
گلاب، 1 قاشق غذاخوري
گليسيرين، 1 قاشق غذاخوري
شيوه استعمال:آب ليموي جديد را با گلاب و گليسيرين ادغام نمائيد، به جاي گلاب از آب تصفيه گرديده نيز مي قدرت به كار گرفت.تكه اي پنبه را در محلول تر كرده و به زمان 15 دقيقه بر روي لكه ها قرار دهيد.و آنگاه با آب بشوييد.
براي معالجه لكه هاي سياه پوستي از آب سيب زميني استعمال فرمائيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.