شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

هر دليلي در گير لكه هاي تيره و لكوپيس


در صورتيكه پوست رخ يا اين كه گردن شما به هر دليلي در گير لكه هاي تيره و لكوپيس شده‌است ميتوانيد با اين برگزيدگان شيوه‌هاي معالجه خانگي براي رفع تيرگي پوست رخ و گردن براي مدام آنان را از ميان ببريد و ا زپوستي تندرست و واضح لذت ببريد.

كرم ضد لك عالي
 اين لكه‌ها چه مي‌باشند و از كجا ميايند؟داشتن يك پوست صاف و براق يكي‌از گرفتاري‌هاي اصلي اشخاص به خصوص خانم‌ها ميباشد. بعضي مواقع وجود لكه‌هايي تيره روي پوست فيس و گردن زيبايي پوست شما‌را از في مابين مي برد و براي خلاص شدن از شر آنان از هيچ امداد شيميايي يا اين كه گياهي دريغ نمي كنيد.
شايد براي خيلي‌ها اين سوال پيش بيايد كه چرا اين لكه ها به وجود ميايند؟ در حالتي‌كه بخواهيم خيلي بي آلايش به‌اين پرسش جواب دهيم بايستي بگوييم اين لكه ‌هاي تيره روي پوست فيس يا اين كه گردن بخاطر ايجاد  بيش تر از حد ملانين در پوست ميباشد. در واقع ملانين يك رنگدانه‌ و ماده اصلي تشكيل دهنده رنگ پوست ميباشد. زمانيكه پوست در معرض آفتاب قرار ميگيرد، رنگدانه ها، ملانين ساخت مي‌كنند تا در مقابل اشعه فرابنفش از خويش حفظ نمايد.
عواملي از قبيل، عدم تعادل هورمون‌ها، بيشتراز حد در معرض آفتاب قرار دريافت كردن، مصرف بعضي داروهاي مختص، روزگار بارداري، كمبود خواب، كمبود ويتامين‌ها و استرس خيلي زياد منجر ميگردند كه‌اين لكه‌ هاي تيره روي پوست ساخت شوند. اكثر اشخاص با لكه هاي تيره يا اين كه سياهي بعضا نصيب‌هاي پوست فيس يا اين كه گردن و حتي دست و پاهاي خويش كنار نمي‌آيند و موجب كاهش خودباوري يا اين كه حتي‌در بعضا مواقع شرمساري زدگي آن‌ها نيز مي گردد كه در چنين مواردي سراغ داروهاي شيميايي و دكتر معالج ميروند تا با ليزر كردن از شر آن‌ها خلاص شوند. اگرچه چنين معالجه‌هايي ميتوانند تاثير گذار باشند ولي هزينه‌ها و در بعضا مواقع عوارضي به ياروهمدم دارا هستند. از همين رو مي توانيد از طريق‌هاي طبيعي به كار گيري فرمائيد و با معالجه‌هاي خانگي موجب كاهش و حتي حذف آن ها در مجموع از روي پوست گرديد.
معالجه خانگي براي رفع تيرگي پوست رخ و گردنبه دنبال قصد داريم به معرفي ۲۱ شايسته ترين معالجه خانگي براي رفع تيرگي پوست رخ و گردن بپردازيم تا بتونيد لكه ها را از رخ‌تان تميز نمائيد و پوستي براق و صاف به شما تحويل ميدهند. بدين ترتيب با ما ياروهمدم باشيد.


۱. سيب زمينيشايد برايتان خيره كننده باشد البته با همين سيب زميني كه در آشپزخانه داريد مي توانيد اين اختلال پوستي را برطرف نمائيد. سيب زميني مانند يك وايتكس طبيعي فعاليت مينمايد و سبب ساز ميگردد جاي آسيب‌ها، لكه و تيرگي‌هاي روي پوست از در ميان بروند. نشاسته جانور در سيب زميني در كاهش رنگدانه‌هاي پوست بسيار مفيد مي‌باشند و آنزيم‌هاي آن موجب تندستي و صافي پوست ميگردند.
با سه شيوه مي توانيد از سيب زميني براي از در بين بردن لكه هاي رخ به كار گيري نماييد.
طريق اوليهيك سيب زميني برداريد و آن را از اواسط نصف نماييد و بعد آن را به صورت نازك برش دهيد و هر تكه سيب زميني را روي لكه هاي صورتتان بگذاريد. ۱۵ دقيقه حوصله فرماييد و آن‌گاه آنگاه پوست را با آب ولرم بشوييد.
نحوه دوم معالجه خانگي براي رفع تيرگي پوست چهره و گردن با سيب زمينييك سيب زميني را تكه تكه نماييد و آن را باطن آب ميوه گيري بيندازيد تا آبش را بگيرد. به‌اين آب سيب زميني  كمي پودر زردچوبه و يه خرده آب ليمو ترش بيش تر نمائيد و اين ادغام را به نواحي متبوع از پوست بزنيد و اذن دهيد بر روي پوست شما كم آب شود آن‌گاه پس از ۱۵ دقيقه پوست صورتتان را بشوييد.
طرز سومپوست سيب زميني را بگيريد و آن گاه آن را رنده فرمائيد. سيب زميني رنده گرديده را با يك قاشق چاي خوري عسل ادغام نماييد و اين ماسك را روي پوست چهره بزنيد. ۱۵ الي ۲۰ دقيقه طاقت نمائيد و آن گاه صورتتان را با آب ولرم بشوييد.
در حالتي‌كه هر مورد از اين شيوه‌ها را تعيين كرديد براي بهتر فيض تصاحب كردن مي بايست به صورت منظم آن‌ها‌را انجام دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.