از بين بردن لك صورت

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

از بين بردن لك صورت


از در بين بردن لك‌هاي فيس با پوست موزتركيبي به اسم گلوكونولاكتون در پوست موز در پوست موز موجود هست كه تأثير متعددي در پر‌نور شدن پوست داراست. همينطور دارنده اثرات ضد پيري هست.
درين طرز خانگي معالجه لك چهره مي‌بايست يك الي دو دقيقه بخش داخلي پوست موز را در نواحي دارنده لك ماساژ دهيد. اذن دهيد محتواي پوستي براي يك سري دقيقه روي پوستتان باقي بماند. آنگاه صورتتان را بشوييد. اين فعاليت را يك‌توشه در روز انجام دهيد.

كرم ضد لك عالي
از ميان بردن لك‌هاي رخ با بادمجانبادمجان دربردارنده ويتامين‌هاي A، B و E يار با تعدادي آنتي اكسيدان ديگر ميباشد كه ميتواند به شما ياري دهد لك‌هاي صورتتان را محو فرماييد و تندرست پوستتان را ارتقا دهيد.
در‌اين نحوه خانگي از ميان بردن لك رخ شما نياز به يك بادمجان كوچك خواهيد داشت. آن گاه آن را به قطعات ظرافت برش دهيد و به زمان ۳-۲ دقيقه در محل لك‌هاي چهره قرار دهيد. اذن دهيد ۱۵ دقيقه در محل بماند؛ آن گاه صورتتان را با آب ولرم بشوييد. اين عمل را هر روز تكرار فرماييد تا لك‌هايتان از دربين بروند.
از در ميان بردن لك‌هاي چهره با كيوي و توت خارجيآنتي اكسيدان هاي جانور در كيوي از پوست حفظ مي نمايند؛ آنزيم‌ها ويتامين C مو جود در توت خارجي نيز تحت عنوان يك لايه بردار طبيعي كار مي‌نمايند و سلول‌هاي تيره پوست را مي‌زدايند. بدين ترتيب به كار گيري تركيبي از اين دو ميوه پرخاصيت، علاوه بر اينكه لك‌هاي پوستي شما از ميان مي برد، به جوانسازي پوست شما نيز امداد خواهد كرد.
درين طرز خانگي معالجه لك چهره به يك كيوي و ۲-۱ توت خارجي نياز خواهيد داشت. دو ميوه را پوره كرده و با هم ادغام فرمائيد. بعد در نواحي دارنده ككو مك به كار گيري فرماييد. بگذاريد براي ۲۰-۱۵ دقيقه بماند. بعد آن را با آب بشوييد. براي از ميان بردن لك‌هاي فيس اين نحوه را ۳-۲ توشه در هفته انجام دهيد.
سفارش مي كنيم نوشته‌ي علمي ” شايسته ترين ماسك لايه بردار خانگي براي پوست فيس | بخش اوليه ” را نيز در وبسايت طبي و سالم پزشك سوشا بخوانيد. براي اخذ مشورت طبي بدون پول سوال هاي خويش را در بخش مشورت طبي پزشك سوشا تثبيت نمائيد.
از در ميان بردن لك‌هاي فيس با زردچوبهزردچوبه در اكثر ماسك‌هاي گياهي فيس به عمل مي‌رود. در چهره استعمال منظم از زردچوبه ، اين بضاعت و توان را داراست كه لك‌هاي  چهره را محو نمايد و پوست را پر‌نور و شاداب سازد.
درين شيوه خونگي شما نياز به حدود نصف قاشق چاي‌خوري زردچوبه و كمي آب خواهيد داشت. از اين مواد يك خمير تنظيم نماييد و روي نواحي دارنده لك و پيس چهره ماساژ دهيد. اذن دهيد تا حدود ۱۵ دقيقه روي پوستتان بماند تا كم آب شود. آنگاه آن را اسكراب نمائيد و صورتتان را با آب ولرم بشوييد. براي تصاحب كردن سود هر روز اين عمل را تكرار فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.