ماسك شير واضح كننده پوست

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ماسك شير واضح كننده پوست


ماسك شير واضح كننده پوستماسك شير يكي‌از شايسته ترين ماسك ها براي روشن شدن پوست ميباشد.
 گفتني ميباشد شير مي‌تواند تاثير بسزايي در زيبايي و روشن شدن پوست داشته باشد.
كرم ضد لك عالي
به صورت كلي مي بايست در لحاظ داشت كه مي اقتدار با به كار گيري از شير ماسك هاي چهره زيادي توليد كه پيرو به آن اشاره خواهد شد.
بايستي در حيث داشت يكي نحوه هاي توليد ماسك با به كار گيري از شير اين ميباشد كه در يك پياله مطلوب دو قاشق شير ناپخته و يك قاشق آب ليمو را با هم ادغام كرده و سپس با استعمال از پنبه آن را بر روي كل چهره بماليد و بعداز سپري شد دو دقيقه رخ خويش را بشوييد.
يكي از ديگر از طريق هاي به كار گيري از شير براي تنظيم ماسك چهره به اين نحوه ميباشد كه دو قاشق آرد برنج را باطن ظرف اي ريخته و  آنگاه به آن يك قاشق عسل ويك قاشق شير ناپخته بيش تر كرده و به صدق آنها‌را با هم ادغام كرد.
قابل ذكر ميباشد اين ماسك را بايستي به طور دوراني بر روي رخ و به دوران  5 دقيقه ماساژ بخشيد و سپس با استعمال از آب رخ را شست.
واضح ميباشد از ساير طريق هاي تنظيم ماسك با استعمال از شير اين سيرتكامل هست كه در درون ظرف اي 2 قاشق آرد سپيد يك قاشق عسل و1 قاشق گلاب  و يك قاشق شير را با هم مخلوط كرد.
شايان ذكر ميباشد كه بازه دوران لازم براي باقي ماندن اين ماسك بر روي چهره 20تا 25 دقيقه مي‌باشد.
آنچه مسلم ميباشد با به كارگيري از اين سه ماسك مي قدرت پوستي روشن و پر‌نور داشت.
در خاتمه بايستي يادآور شد كه شير ماده مغذي براي پوست هست به نحوي در ايجاد بخش اعظمي از كرم ها از شير به كار گيري مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.