شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

فصل سوز‌و‌سرما معمولا منجر بي آبي طولاني تر پوست


فصل سوز‌و‌سرما معمولا منجر بي آبي طولاني تر پوست ميگردد و احتمالا بيش تر از هر دوران ديگري با اين خلل دست به يقه مي‌باشيد. سرماي هوا از طرفي و استعمال از وسايل گرمايشي از طرف ديگر سبب ساز مي‌گردد پوست‌تان در فصل سوز و سرما مثل بيابان شود. پس شرايط كنوني بيشتراز هر فصل ديگري بايستي به تاءمل آبرساني پوست‌تان باشيد. به كار گيري از ماسك‌هاي خانگي براي آبرساني به پوست يك كدام از شايسته ترين طرز‌هاي نبرد با كم آبي پوست ميباشد. در پاييز پوست فيس به شدت كم آب ميشود ولي مي بايست مواظب بود در گير زخم پوستي نشويد شما ميتوانيد از اين خصوصي ماسك رخ فصل‌پاييز كه به شما معرفي مي كنيم به كارگيري نمائيد.

كرم ضد لك عالي
براي خارج داخل شدن از بحراني كه تغيير و تحول فصل براي‌تان ساخت مينمايد، نيازي به هزينه زياد و گذراندن ساعتها وقت در مطب متخصصان نداريد. شما مي توانيد پيشين از هر كاري با چندين ماسك چهره فصل پاييز بي آلايش و ارزان خانگي به پوست‌تان آب‌رساني نماييد و در صورتيكه نقص‌‌تان حل نشد، به دنبال معالجه دور از شوخي‌تري بگرديد. ولي ماسك‌هاي متنوعي كه درين مقاله براي‌تان تدارك چشم‌ايم را هم‌زمان مصرف نكنيد، بلكه باتوجه به نيازهاي پوست‌تان يكي از‌ را تعيين فرمائيد و معالجه را چندين هفته ادامه دهيد تا فيض‌اش روي پوست‌تان ظواهر شود.
ماسك دارچين چه فوايدي براي پوست داراست؟آووكادو، عصاره آبرساني

آووكادو از آن دست گياهاني ميباشد كه مخلوط آن با هر ماده ديگري قادر است يك ماسك خوب براي آبرساني به پوست باشد. ما به تعدادي جور از اين ماسك‌هاي آووكادو اشاره مي كنيم:
ماسك آووكادو و موز: يك‌چهارم آووكادو، يك‌دوم موز، يكي زرده تخم‌مرغ و به اندازه كافي بلغور جو دوسر ( براي محكم شدن و خميري شدن مخلوط و تا اندازه‌اي كه روي رخ بچسبد و نريزد) را با هم مخلوط كرده و براي دقايقي روي پوست خويش بگذاريد.
ماسك آووكادو، عسل و ماست: يك‌دوم آووكادو، دو قاشق عسل و يك‌ قاشق غذاخوري ماست طبيعي يا اين كه خامه را تركيب كرده، همينطور ميتوانيد يك روغن بادام كوچك را براي اثر تغذيه‌اي بيش تر، طولاني تر فرمائيد.
ماسك آووكادو، پرتقال: يك‌دوم آووكادو، دو قاشق غذاخوري آب پرتقال، يك قاشق غذاخوري عسل، ۳ قاشق غذاخوري روغن بابونه براي رفع كم آبي و آبرساني به پوست شما كافي ميباشد.
تركيبي از آبرسان‌هامي توانيد تركيبي از مواد را براي ساختن اسكراب پاييزي در يك تركيب‌كن فراهم نمائيد. اين مواد را با هم تركيب كرده و در يك كاسه كوچك كنار دست‌تان نگه داريد: جو دوسر، جو، شير، ريحان، گل‌ميخك، گل‌بابونه و گلبرگ‌هاي گل رز. اين مواد را با آب‌ گرم ادغام فرمائيد و براي تمام فيس به غير از بدور ديده استعمال فرمائيد. بعداز تعدادي دقيقه با آب گرم شست‌وشو دهيد. همينطور ميتوانيد از آب گل رز، آب آلوئه‌ورا و روغن كنجد براي انتهاي فعاليت به كار گيري نماييد.
در صورتيكه مي خواهيد يك ماسك سريع داشته باشيد صرفا كافي ميباشد سراغ مواد باطن فريزر برويد. موز رسيده، يك‌ قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق غذاخوري ماست را با هم تركيب فرمائيد و روي پوست قرار دهيد. عسل مي تواند منجر محافظت رطوبت پوست شود و موز هم ويتامين‌ها و آب پوست را تامين كرده و پوست‌تان را پر‌نور مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.