پرطرفدار شدن ماسك نقابي

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پرطرفدار شدن ماسك نقابي


يك كدام از عارضه ها محبوبيت و پرطرفدار شدن ماسك نقابي رخ به‌اين سرعت، قابليت حمل سهل و آسان آنان، قابل به دور ريختن بودن بعد از به كار گيري و اما شيوه به كار گيري شل آن‌هاست. يكسري ايده براي دوران مطلوب براي گذاشتن ماسك نقابي فيس:

كرم ضد لك عالي
هنگامي كه مديتيشن ميكنيد، زماني براي رفتن به ضيافت حاضر مي شويد، يا اين كه حتي هنگامي كه كتاب ميخوانيد و موسيقي گوش مي كنيد. از آن‌جايي كه ماسك نقابي تنها ۱۵ ظريف روزگار براي تاثيرگذاري احتياج داراست به كارگيري از آنان هم زمان با انجام شغل هاي ديگر بسيار شل ميباشد. بعد از ظهر آدينه بعدي كه مي‌خواستيد در منزل فيلم مشاهده كنيد و پاپ كورن بخوريد ميتوانيد ماسك چهره خويش را پيشين از فيلم مهيا فرمائيد. حتي مي توانيد يك ماسك چهره در كوله ورزشي خويش بگذاريد تا پس از ورزش از آن به كار گيري فرماييد و پوست عرق كرده و برافروخته خويش را به يك پوست شاداب و روشن تبديل فرمائيد. ماسك چهره براي كادو دادن هم مورد بسيار خير و خوبي ميباشد و ميتوانيد براي هر يك از عزيزان خويش يك ماسك مرطوب كننده گوناگون كادو بگيريد و عكس‌هاي سلفي خودتان را با هشتگ #HOWIMASK در كانال‌هاي اجتماعي منتشر فرمائيد!


ماسك كرمي فيس را هم مانند ماسك نقابي بايستي روي پوست به طور كامل منزه و بعد از تونر يا اين كه آب منزه كننده استعمال نمائيد. زمانه به كارگيري از ماسك‌هاي كرمي معمولا دربين ۳۰ تا ۴۵ دقيقه ميباشد البته در توليدات گوناگون با تركيبات متعدد، اين روزگار متغير ميباشد. روش به كار گيري از ماسك كرمي چهره را بي ترديد از روي بسته‌‌بندي مطالعه فرمائيد و طبق آن پيش برويد. در باب ماسك رخ رشته‌اي هم از كارشناس پوست خويش در زمينه‌ي آن سوال نمائيد و لحاظ اورا بپرسيد.
تعدادي وقت يك‌توشه مي‌قدرت از ماسك رخ به كار گرفت؟در شرايطي كه شما پوست عادي داريد كه خير زيادخشك ميباشد و خير زياد چرب، مي توانيد هفته‌اي يك توشه از ماسك فيس به كارگيري نمائيد. افرادي كه پوست كم آب دارا‌هستند ميتوانند بيش تر از ماسك به كار گيري نمايند، هفته دو توشه براي آبرساني به پوست كم آب مطلوب ميباشد.
براي كساين كه پوست چرب دارا‌هستند مهم ميباشد كه پوست خويش را مدام پاك و مرطوب نگه‌دارا هستند تا از ترشح چربي بيش تر از حد روي پوست خودداري نمايند. ماسك مرطوب كننده مات كننده پوست براي افرادي كه پوست چرب دارا‌هستند بسيار مطلوب ميباشد. پوست چرب نيز بيشتراز يك توشه در هفته به ماسك رخ احتياج ندارد.
همينطور شما ميتوانيد از ماسك رخ خانگي به كارگيري فرماييد كه با به كارگيري از مواد طبيعي تهيه و تنظيم گرديده باشد. ولي چه از ماسك طبيعي به كار گيري مي كنيد چه ماسك نقابي و ماسك كرمي، تلاش فرماييد قطعا اشكال متعدد ماسك فيس را آزمون فرماييد تا مطمئن گرديد كداميك براي پوست شما بهتر فعاليت مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.