ماساژ رخ با روغن‌هاي گياهي

مقالات رسمي لوازم آرايش

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

ماساژ رخ با روغن‌هاي گياهي


ماساژ رخ با روغن‌هاي گياهي براي پر‌نور كننده پوست فيساستعمال از گونه هاي روغن‌هاي گياهي ميتواند به پوست شما تازگي بخشد و تيرگي‌هاي پوست را برطرف نمايد.

كرم ضد لك عالي
روغن گل رزروغن گل رز رايحه بسيار دلپذيري دارااست و پوست شما‌را قابل انعطاف مي‌نمايد. هم ‌چنين اين روغن منجر كاهش آكنه، چين و چروك‌هاي پوستي و تيرگي‌هاي پوست ميگردد.
مواد ما يحتاج:1 فنجان شير سرد10 قطره روغن گل رزشيوه به كارگيري:روغن را به شير بيشتر فرمائيد و خوب هم بزنيد.تركيب را يكسري دقيقه روي چهره ماساژ دهيد.صوتتان را با آب بشوييد.هر روز اين عمل را تكرار فرماييد.

روغن پرتقالروغن پرتقال سبب ايجاد كلاژن گرديده و علائم پيري مانند چين و چروك و لكه‌ها را كاهش مي دهد.
مواد موردنياز:۳ تا ۴ قطره روغن پرتقال۳ تا ۴ قطره روغن نارگيل يا اين كه جوجوبانحوه به كارگيري:دو روغن را ادغام نمائيد و 4 تا 5 دقيقه در حوزه‌ متبوع ماساژ دهيد.يك سري دقيقه حوصله فرماييد و با آب گرم شستشو دهيد.يك تا دو هفته هر روز اين عمل را تكرار نمائيد.

روغن ليموروغن استخراج گرديده از ليمو دربردارنده خاصيت ضد عفوني كنندگي، ضد باكتريايي و آنتي اكسيداني ميباشد و به جوانسازي و پر‌نور شدن پوست شما امداد مينمايد.
مواد موردنياز:۳ تا ۴ قطره روغن ليمو1 قاشق غذاخوري روغن جوجوبا يا اين كه آبنحوه به كارگيري:مواد لازم را با هم مخلوط فرمائيد.يكسري دقيقه رخ را ماساژ دهيد و آنگاه با آب گرم شستشو دهيد.به زمان يك هفته، هر روز اين عمل را تكرار فرمائيد.نكته: در‌حالتي كه در گير آفتاب سوختگي ميباشيد از اين روغن به كارگيري نكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.