سلوليت‌‌ها ظاهرتان را زشت كرده

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

سلوليت‌‌ها ظاهرتان را زشت كرده


سلوليت‌‌ها ظاهرتان را زشت كرده
از سوزن‌هاي چيني كمك بگيريدسلوليت در واقعيت به عبارتي  شرايط پرتقالي پوست ميباشد كه در نواحي ران، باسن و پهلو ظواهر مي‌گردد و پيش از هر چيز زيبايي پوست را پايين تاثير قرار ميدهد.

 كرم ضد لك عالي

نواحي سرگرم با سلوليت  به جهت نقص‌ در گردش خون مبتلا تورم و سفتي ميشود و ولي ارتقا وزن و كاهش وزن به طور هميشگي، رژيم اشتباه غذايي و پوشيدن جامه‌هاي تنگ و نامناسب از ساير عارضه ها بروز سلوليت‌ها در تن ميباشد. ولي از آنجا كه كاهش جريان گردش خون يكي از مهم ترين و اصلي‌ترين عامل ها بروز سلوليت‌هاست، طب سوزني مي تواند بسيار كمك‌كننده باشد. درمانگر طب سوزني با كمك سوزن‌ها علاوه بر تحريك سوخت و ساز تن و ارتقا متابوليسم تن به مراد كاهش وزن با بهبود جريان گردش خون در جايگاه سلوليت ميتواند به كاهش و معالجه آن كمك كند. اين‌راه يكي از شايسته ترين نحوه‌هاي طبيعي و غيرتهاجمي در عالم براي معالجه سلوليت ميباشد كه هيچ عوارضي را براي مريض به ياروهمدم ندارد.
خشكي پوست كلافه‌تان كرده
به سبك چيني‌ها پوست‌تان را مرطوب كنيديكي از شايع‌ترين شكايت‌ خانم‌ها با استارت پاييز ارتقا خشكي و زبري پوست ميباشد. در شرايطي‌كه شما هم درين تيم قرار ميگيريد و خشكي پوست با استارت فصل سوز و سرما در شما قوت مي گيرد مي توانيد با كمك تكنيك‌هاي درمانگران طب سوزني براي معالجه خشكي پوست و ارتقا رطوبت پوست‌تان مبادرت كنيد. بدين ترتيب با يك تير سه نشان را مي‌زنيد. با اين كار خير صرفا به آبرساني بهتر به سلول‌ها و بافت‌هاي پوستي كمك مي‌كنيد بلكه با ارتقا جريان گردش خون در پوست چهره به بهبود غذارساني بدين سلول‌ها كمك مي‌كنيد. ضمن آنكه جريان جايگزيني سلول‌هاي برنا و شاداب را با سلول‌هاي كهن سال و فرسوده بالا مي بريد. بنابراين هم مي توانيد خشكي پوست‌تان را معالجه كنيد و هم به جواني و شادابي آن كمك كنيد.
از تيرگي پوست‌تان خسته‌ايد
هورمون‌هاي دروني را متعادل كنيدطب سوزني چين به نحوه‌هاي مختلفي ميتواند به زيبايي و شادابي پوست‌تان كمك كند. در صورتيكه شما هم در مجموعه كساني مي‌باشيد كه از تيرگي و كدري پوست‌تان خسته گرديده‌ايد شايد در اكنون تجربه يك به هم ريختگي هورموني ميباشيد. از بينش درمانگران طب سوزني توليد تعادل هورموني در تن و تهيه انرژي‌ يين و يانگ ميتواند يكي از بي آلايش‌ترين طرز‌ها براي از در بين بردن تيرگي پوست باشد. در واقعيت عدم پاكسازي و سم‌زدايي ارگان‌هاي دروني تن به ويژه كبد از سموم و فضولات تن يكي از مهم ترين دلايلي ميباشد كه موجب تيرگي و كدري پوست در مردان و زنان مي گردد. متخصصان طب سوزني با كمك سوزن‌هاي يكبار مصرف و بسيار نازكي كه دارا هستند نقاط مرتبط با ارگان‌هاي دروني تن را تحريك مي‌كنند و با انتقال انرژي‌ از روش مردين‌ها به اندام‌هايي مثل كبد به پاكسازي بهتر سموم و معالجه و پيشگيري از تيرگي پوست كمك مي‌كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.