چهره صيفي جات براي پوست چرباين ماسك

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

چهره صيفي جات براي پوست چرباين ماسك


ماسك چهره صيفي جات براي پوست چرباين ماسك رخ براي پوست چرب بسيار ريلكس صحيح مي گردد و شما ميتوانيد از هر سبزي كه دوست داريد در آن به كارگيري فرمائيد . براي مثال مي‌توانيد از هويج ، كاهو ، گل كلم ، كلم بروكلي ، خيار ، سيب و هندوانه به كار گيري فرمائيد .

كرم ضد لك عالي

تنها كافي ميباشد مقدار مشخصي از اين صيفيجات را باطن غذاساز ريخته و خوب له فرماييد تا با هم تركيب شوند . در پايان پاره اي روغن زيتون به آن بيش تر فرماييد . در ادغام اين ماسك به كارگيري از سيب زميني هم توصيه ميشود ، زيرا سبب سپيد و واضح شدن پوست ميشود . پس از مخلوط مواد متعدد با هم بگذاريد براي ۵ دقيقه همان طور بماند تا عصاره صيفيجات متفاوت خوب با هم ادغام شوند . در غايت ماسك بدست آمده را روي فيس بماليد و بگذاريد براي نيم ساعت بماند تا خوب به خورد پوست رفته و چربي هاي طولاني تر را خارج بكشد و فعاليت لايه برداري و تطهير پوست را هم انجام دهد . اين مخلوط را هر دفعه و به مقدار نادر صحيح نمائيد تا مدام جديد باشد زيرا صيفيجات بكار رفته درين ماسك خيلي زود فاسد مي شوند و قابل به كارگيري نخواهند بود .


ماسك چهره براي پوست چرب با استعمال از گلاب و گليسريندر‌اين ماسك ليمو هم استعمال مي‌شود ، زيرا دارنده تركيبات آنتي باكتريال بوده آلودگي هاي سطح پوست را به نيكي از در بين ميبرد ، براي همين در شرايطي‌كه قصد داريد اين ماسك فيس براي پوست چرب را صحيح فرماييد پاره اي گلاب و گليسرين را با هم ادغام كرده و بعد از آن يه خرده عصاره ليمو به آن طولاني تر فرماييد. گلاب خواص ضدعفوني كننده داشته و گليسرين هم به سلول ها آبرساني ميكند و رطوبت مايحتاج آن را تامين مينمايد . مخلوط بدست آمده را به بازه ۲۰ دقيقه روي فيس و در محل هاي جوش و آكنه بگذاريد و آن گاه با آب ولرم بشوييد . اين ماسك علاوه بر اينكه در كاهش جوش ها و آكنه بسيار اثر گذار ميباشد ، چربي پوست را گرفته و آن را صاف و واضح مي‌كند . از قديم گلاب براي شستشوي فيس آيتم به كارگيري قرار مي گرفت زيرا معتقد بودند منجر زيبايي مي شود . ولي درصد گلاب درين ماسك نبايد خيلي زياد باشد زيرا مي‌تواند باعث بي آبي و شاخي شدن پوست هم گردد .


ماسك خاك رس براي پوست چربخاك رس از قديم تحت عنوان منزه كننده و ضدعفوني كننده گزينه به كارگيري قرار مي گرفت و اينك هم همين خواص را براي پوست و رخ دارااست. اما در به كارگيري از اين ماده نبايد افراط فرمائيد زيرا مي‌تواند منجر بي آبي و زبري هم بشود . مقدراي خاك رس را با آب تركيب كرده و به صورت يك خمير قابل انعطاف در بياوريد آن‌گاه آن را به آرامي روي فيس ماساژ دهيد و بگذاريد براي تعدادي دقيقه اي بماند. اين فعاليت منجر ميگردد چربي هاي طولاني تر و ضايعات پوستي زدوده شود و پوست روشن و پر‌نور گرديده و لك هاي ناشي از جوش و آكنه هم كاهش پيدا نمايد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.