چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چه‌گونه جاي جوش را از في مابين ببريم


چه‌گونه جاي جوش را از في مابين ببريمكمي دارچين و عسل را با هم ادغام نماييد تا ماده‌اي چسبي صورت به دست آيد. صورتتان را بشوييد و آن گاه يه خرده از اين ادغام را پيشين ازخواب روي بخشها متبوع بماليد و بگذاريد تا صبح بماند و آنگاه صبح چهره‌تان را به طور كامل بشوييد. در حالتي‌كه معمولا در خواب زياد جنبش مي‌‌خوريد، پيشنهاد مي كنم روي بالش خويش يك حوله بيندازيد تا آلوده نشود.معالجه جاي جوش طرز هاي متفاوت گياهي و طبابت داراست.

كرم ضد لك عالي
تا به درحال حاضر گرديده كه شب هنگام خواب يك دفعه ملاحظه كنيد يك جوش زشت و چركي روي فيس‌تان عرض‌اندام مينمايد، در حالي كه فردا به يك ضيافت دعوت مي‌باشيد يا اين كه ميخواهيد با شخصي ملاقات نمائيد كه برايتان اهميت متعددي دارااست. در‌اين زمانه خير‌صرفا پليدي جوش آزاردهنده بلكه نگراني از فردا نيز بيش تر سبب ساز آزارتان مي شود ولي نگران نباشيد.چاره‌هاي اورژانسي موجود هست كه قادر است درين مواقع به امداد‌تان بيايد و شمارا از شر آن جوش زشت خلاص نمايد. ولي در شرايطي كه پوستي حساس داشته باشيد شايد اين طريق‌ها يه خرده منجر كم آبي بيشتراز اندازه پوست‌تان شوند و در سود فعاليت را حاد‌خيس هم نمايند؛ پس در صورتيكه پوستي حساس داريد، مقداري بيش تر ببينيد. 

چطور قرمزي جوش را يك شبه از في مابين ببريد
۱ – قبلي از خواب با يك شوينده ملايم رخ را بشوييد؛ شوينده‌اي كه دربردارنده دانه‌هاي اسكراب و تميز‌كننده باشد تا سلول‌هاي مرده سطح پوست را از در ميان پيروزشود به اين دليل كه تجمع همين سلول‌هاست كه اصلي‌ترين استدلال توليد آكنه ميباشد.
۲ – دو قاشق غذاخوري سركه سيب را با يك قاشق غذاخوري آب تركيب فرماييد؛ بعد از آن يك گوش‌منزه‌كن را بدين محلول آغشته فرماييد و روي جوش‌ها بماليد. سركه سيب باكتري‌‌هاي مولد آكنه و سلول‌هاي مرده سطح پوست را از ميان مي برد و در سود تا حدي التهاب جوش مي‌خوابد و صبح كه بيدار گرديد واحد سنجش قرمزي جوش تا حد متعددي كاهش پيدا كرده ‌ميباشد.
۳ – گذشته از اينكه به تختخواب برويد پاره اي كرم ضدآكنه روي جوش‌ها بزنيد، چنين كرمي بايستي دربردارنده بنزوئيل پروكسايد باشد تا بتواند جوش را كم آب نمايد و سلول‌هاي مرده سطحي را بردارد.
۴ – قطره ضدقرمزي ديده هم مي‌ تواند به شما ياري دهد يعني قطره‌ چشمي كه براي نادر كردن قر مزي ديده‌ها به كار گيري مي شود. چنانچه كرم ضدآكنه نداريد ميتوانيد به جاي آن از چنين قطره‌اي به كارگيري نماييد. اين قطره قادر است قرمزي جوش را كاهش دهد البته هيچ تاثيري در بهبود جوش‌ها ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.