ماسك هاي رخ فعلا بسيار پرطرفدار

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك هاي رخ فعلا بسيار پرطرفدار


ماسك هاي رخ فعلا بسيار پرطرفدار مي‌باشند و استدلال اين موضوع هم تاثير زياد اين ماسك ها ميباشد؛ البته درين دربين آيتم هاي متعددي براي گزينش موجود هست. مانند ماسك هاي زغالي، ميوه اي، روغني، مهيا، دست ساخته و بخش اعظمي نوع هاي ديگر. ولي يك شخص با خبر به مسائل پوستي، چه‌طور ماسك چهره مطلوب خويش را گزينش مي‌كند؟
بيش تر بخوانيد: شايسته ترين ماسك فيس براي پوست چرب و شايسته ترين ماسك رخ براي پوست كم آب

كرم ضد لك عالي
بر طبق عرف صرفا يك يا اين كه دو توشه در هفته بايستي از ماسك رخ استعمال نمائيد. حتي راهبرد روي بخش اعظمي از ماسك ها هم بدين نكته اشاره مي‌نمايد؛ ولي هر ماسك صورتي، يك نقص‌ يگانه را انگيزه قرار ميدهد. پس آيا مي‌توانيد شنبه يك ماسك چهره خانگي براي جوش و روز بعداز يك ماسك لايه بردار و روز دو‌شنبه از يك ماسك پر‌نور كننده، سه‌شنبه از ماسك آووكادو استعمال نماييد، و آن‌گاه روز چهارشنبه ماسك زردچوبه و پنج شنبه ماسك عسل را به طور تان بزنيد؟
به نظر نظري آري، مي‌توانيد در روزهاي متعدد ماسك هاي مختلفي را استعمال فرماييد. البته پيش از آن كه به داروخانه برويد و هر چه ماسك موجود هست بخريد، بايد مواد درون ماسك ها را بازبيني فرمائيد. مواد پايين براي به كارگيري هر روزه بي خطر ميباشند:
ويتامين هاآلوئه ورااسيد هيالورونيكآنتي اكسيدان هانياسين آميدالبته پيش از هر چيز توجه نمائيد كه در‌صورتي‌كه روي ماسك، يك كدام از هدف ها پايين نقل شده بود، استعمال از آن را طبق راهبرد به يك يا اين كه دو توشه در هفته محدود فرمائيد.
لايه بردارضد پيريضد جوش و آكنهدر تحت ليستي برخي از ماسك‌هاي مو جود و لبريز فروش در بازار را به شما معرفي كرده‌ايم كه ميتوانيد گزينه متناسب با خويش را پيدا و آن را از روش پيوند توصيه دهيد.
ماسك چهره مونته ژنه خصوصي ۷th Heaven گونه Passion حجم ۱۰ ميلي ليتر

مشاهده اين كالا در ديجي متاع
ماسك فيس «Passion» از محرمانه «۷Th Heaven» مارك «مونته ژنه» (Montage Genuesse) ماسكي با امكان مستقل شدن از روي پوست به طور نقاب ميباشد. اين ماسك دربردارنده عصاره‌ انار ميباشد. انار سرشار از انتي‌اكسيدان‌ها و ويتامين‌هاي كار كشته ميباشد كه در كاهش علائم پيري پوست بسيار موثراند. انار رطوبت پوست را ارتقا داده و از كم آب شدن پوست كه از اصلي‌ترين كارداران پيري پوست ميباشد؛ دوري مينمايد. در كنار انار عصاره‌هاي ديگري زيرا تمشك، انگور، كران بري نيز موجود هست. اين ماسك، بي نياز گرديده با ويتامين E ميباشد كه از حياتي‌ترين ويتامين‌هاي براي پوست ميباشد.
اين ماسك منافذ پوست را منزه و تنگ كرده و سلول‌هاي مرده را از سطح پوست حذف مي كند. ماسك‌هاي رخ تعيين‌هاي ايدئال‌تري نسبت به اسكراب‌ها براي نظافت كردن و پاك سازي پوست به اكانت مي آيند. بعد از به كار گيري از ماسك منزه كننده به راحتي مي‌قدرت سلول‌هاي مرده و برداشته گرديده‌ي پوست را روءيت كرد. ماسك مونته‌ژنه را به آرامي روي پوست قرار دهيد بعد از يك‌سري دقيقه كم آب و محكم ميگردد، بعد از آن به آرامي لايه را از روي چهره برداريد. اين ماسك را به دور ديده، لب و موي نزنيد و بعداز به كارگيري پوست را با دستمال نمناك به ارامي تميز نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.