چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

يك سري سفارش معمولي، جذاب و سريع براي از در بين بردن جوش كه نمي دانيد


يك سري سفارش معمولي، جذاب و سريع براي از در بين بردن جوش كه نمي دانيد !
در صورتيكه صبح كه از خواب بيدار مي‌شويد متوجه گرديد كه يك جوش در قسمتي از صورتتان راز برآورده و خصوصا در‌صورتي‌كه اين حادثه پيشين از يك حادثه مهم برايتان پيش بيايد، صد رد صد خيلي غصه دار ميشويد.اكثر اشخاص اين رخداد ناراحتي انگيز را به نوعي تجربه كرده اند. يك سري روز باقي‌مانده به يك ضيافت مهم، يك مراسم قانوني، جشن و پايكوبي به دنيا آمدن و… انگار كه طبيعت از سرلجبازي مي‌خواهد دستمان بيندازد. درحال حاضر در صورتي چنين شد چه بايستي بكنيم؟
مركبات: يكي‌از طريق هاي متداول، گذاشتن مركبات بر روي جوش ميباشد. اسيدسيتريك جانور درين ميوه ها به كم آب شدن جوش چركي ياري ميكند، در حالي كه ويتامين هاي جانور در آن‌ها التهاب باكتري هاي عفونت زا را نادر مي نمايد.

كرم ضد لك عالي
در شرايطي‌كه در جست و جويبار معالجه خانگي براي اين جوش ها مي باشيد به كارگيري از مركبات نقطه آغازين نيكي ميباشد. يك پرتقال يا اين كه ليمو را پوست كنده و از طرفي كه نوشيدني موجود است به پوست و روي جوش بماليد، اين عمل سبب ميگردد تا يه خرده شم سوزش نمائيد. بعد اذن دهيد تا در معرض هوا كم آب شود. تكرار اين فعاليت تعدادي توشه در زمان يك روز به شما امداد مينمايد تا جوش برطرف شود.
نمك دريايي: به شما امداد مي‌كند تا باكتري هاي جانور در جوش هاي چركي كشته شوند و منافذ پوستي پاكيزه بمانند. بدين خواسته يه خرده آب را بجوشانيد. كمي نمك دريايي را برداشته و پاره اي آب بر روي آن بريزيد تا خميري صورت شود. بعداز آنكه خمير سرد شد و دماي آن به دماي اتاق رسيد با دست و دلبازي اين خمير را بر روي جوش قرار دهيد. حوصله فرمائيد تا به طور كامل كم آب شود و بعد از آن محل را با آب بشوييد. اين فعاليت سبب ساز كشته شدن باكتري ها گرديده و اذن نمي دهد تا جوش چركي در صورتتان اثر و لكه اي باقي گذارد.
خمير دندان: در‌صورتي‌كه براي معالجه جوش فيس خويش خيلي شتاب داريد پس بايستي شيوه سريع الاثرتري را تعيين نمائيد. در صورتيكه قبلي از خواب مقداري خميردندان بر روي جوش بماليد، احتمالا صبح جوش شما به فرآيند آخري قدمت خويش خواهد رسيد و شايد هم از در بين رفته باشد.
سيب: سيب رنده گرديده را مستقيما بر روي جو ش ها بماليد و بعداز كم آب شدن خير فقط به از در ميان رفتن باكتري هاي مو جود در جوش هاي چركي ياري مي‌نمايد، بلكه جوش ها را كم آب مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.