گياه بابونه براي سلامت پوست و مو

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

گياه بابونه براي سلامت پوست و مو


همينطور مي‌توانيد براي بخور به جاي گياه بابونه، از روغن بابونه به كارگيري نماييد.
علاوه بر طريق بخور از طريق كمپرس بابونه براي پوست به ويژه براي پوست‌هاي كم آب و حساس مي‌قدرت بهره برد. براي كمپرس همانند بخور آب را بجوشانيد و پودر گياه بابونه را به آن طولاني تر نماييد. پس از پنج دقيقه محلول نام برده را صاف كرده و حوله تميزي را به‌اين محلول آغشته نماييد و اين حوله را پنج عدد روستا دقيقه روي پوست چهره خويش قرار دهيد.
كرم ضد لك عالي

ضماد­گذاري با بابونه:در حالتي‌كه پوست شما به شدت كم آب و حساس ميباشد توصيه مي­ كنيم از طريق ضمادگذاري به كارگيري فرمائيد. درين شيوه مي بايست پودر بابونه را به آب در هم اكنون جوش بيش تر نماييد و بعداز 5 دقيقه محلول را صاف فرمائيد. بعد از آن يك حوله پاك را به خمير حاصله آغشته فرمائيد و حوله را به زمان 5 تا 10 دقيقه روي رخ قرار دهيد. براي آنكه از عارضه ها احتمالي گياه بابونه بر ديده دوري فرمائيد مي­توانيد ضما را روي پوست قرار دهيد و حوزه‌ ديده را خالي بگذاريد آن‌گاه حوله را به بازه 5 تا 10 دقيقه روي رخ قرار دهيد؛ بعد صورتتان را با آب سرد بشوييد و اعجاز بابونه و جادوي پوست را عينا ملاحظه كنيد.
همينطور شما مي­توانيد دم كرده گل بابونه را با مواد مختلفي مخلوط فرمائيد و اسكراب­هاي طبيعي بسازيد. جهت مشاهده تاثيرات شگفت انگيز گل بابونه و جادوي پوست مي­توانيد دم كرده اين گياه را با شكر، نمك، عسل، جو دوسر و هر ماده اثرگذار و طبيعي ديگري به طور جفت و يا اين كه چندتايي ادغام كرده و به طور ماسك به كارگيري نمائيد.
 
بيش تر بخوانيد: تعدادي ماسك شگفت آور براي آبرساني پوست چهره
دمنوش بابونه:برخي از متخصصين معتقند كه تاثير به كار گيري از داروها و گياهان دارويي به طور خوراكي طولاني تر از به كارگيري فرنگي ميباشد، در صورتي شما هم با طريق­هاي خوراكي سود بيشتري مي­گيريد مي­توانيد اين گياه را به طور دمنوش صرف فرماييد.


 
شادابي پوست با ماسك گل بابونهدو قاشق چايخوري گل بابونه كم آب را دم كرده و بگذاريد خنك شود آنگاه آن را صاف كرده و مايع را در بطري بريزيد، ۱۲۰ ميلي‌ليتر گلاب و ۲ قطره اسانس روغن دمپايي به آن بيش تر كرده و در يخچال فريزر محافظت نمائيد و حداكثر در زمان يك هفته استعمال نماييد. كافي ميباشد به طور مداوم از اين ماسك استعمال فرماييد تا خودتان به بديهي تغييراتي كه در پوستتان به وجود ميايد را شاهد باشيد.
 
اضافه بخوانيد: نحوه تنظيم 12 ماسك و دمنوش با زردچوبه
فوايد روغن بابونه براي قابل انعطاف شدن موهاي رمزروغن بابونه آهسته بخش اعصاب و روان و ماده اي عالي براي تغذيه ي پوست و مو رمز ميباشد . اين روغن براي موهاي كم آب و مجروح هم موءثر ميباشد ، رطوبت پوست و موي را مراقبت و گيسو را از داخل تقويت مينمايد و سبب نرمي آن نيز مي گردد.
 
به كارگيري از بابونه براي ريزش گيسوشست‌وشوي رمز با دَم كرده گل بابونه رشد موي را تقويت كرده و بازدارنده ريزش گيسو ميگردد.
 
خواص روغن بابونه در درخشندگي موهاي رمزدر حالتي كه موهاي بلوند داريد ، يك سري قطره از آن را به آب بيشتر فرمائيد و با آن موهاي خويش را آب بكشيد تا درخشندگي موهاي شما يك سري برابر شود.
يكسري قطره از آن را به ادغام حناي خويش طولاني تر نماييد تا هاي لايت هاي زيباتري داشته باشيد. بعد از خزينه و كم آب كردن نسبي موها با حوله، تعدادي قطره از روغن بابونه را به موهاي خويش بماليد تا درخشندگي خاصي به موهاي شما بدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.