شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طريق تنظيم آب ليمو براي پاك سازي پوست


آب ليموي نوآب ليموي جديد دارنده ويتامين C و ال-آسكوربيك اسيد (L-ascorbic acid) ميباشد. ال-آسكوربيك اسيد يك رطوبت رسان طبيعي ميباشد كه التهاب ناشي از جوش را كاهش مي دهد و از ترشح چربي بيش تر دوري مي نمايد. ويتامين C جان دار در آب ليمو باكتري‌ها را از في مابين مي برد و پوست را براي ساختن كلاژن تحريك مي نمايد. علاوه بر اين ويتامين C پوست را از سلول‌هاي مرده تطهير كرده و همين فرمان منجر توليد سلول‌هاي جديدمي‌شود.

كرم ضد لك عالي
طريق تنظيم آب ليمو براي پاك سازي پوست:2 قاشق چاي‌خوري آب ليمو و پدهاي پنبه‌اي وسايل ما يحتاج براي اين طرز ميباشد. آب ليموي جديد را روي پد بريزيد و بعد روي فيس ماساژ داده اذن دهيد 30 دقيقه بر روي پوست بماند. مي توانيد اين فعاليت را گذشته از خواب نيز انجام دهيد. براي تاثيرگذاري طولاني تر اين كار را 2 تا 3 توشه در هفته تكرار نماييد. از طرف ديگر ميتوانيد به آب ليموي جديد پاره اي عسل نيز بيشتر فرمائيد و آن را با به كارگيري از پدهاي پنبه‌اي روي جاي جوش قرار دهيد.
بعداز 10 دقيقه رخ خويش را با آب سرد و فارغ از به كارگيري از شوينده‌ها تميز فرمائيد. اين كار را نيز مي توانيد 2 توشه در روز انجام دهيد.
آب ليمو يكي موثرترين تركيبات طبيعي براي پوست ميباشد با اين درحال حاضر استعمال از ليمو ممكن ميباشد مشكلاتي را براي بعضي از اشخاص بخصوص كساني كه پوست‎ حساس دارا هستند ساخت نمايد. براين اساس هنگام به كارگيري از ليمو در رخ مشاهد قرمزي و يا اين كه خارش، پوست خويش را سريعا بشوييد. ليمو پوست شمارا حساس مي كند پس در شرايطي‌كه كه از اين شيوه براي روشن شدن پوست خويش به كار گيري مي كنيد از قرار دريافت كردن در معرض آفتاب فارغ از به كارگيري از ضدآفتاب مطلوب پرهيز كنيد به اين دليل‌كه ممكن ميباشد زخم‌هاي دورازشوخي به پوست شما وارد شود.


جوش شيرينجوش شيرين يكي معمول‌ترين تركيبات طبيعي براي از ميان بردن جاي جوش و آكنه ميباشد. چوش شيرين دارنده خاصيت ضدالتهاب و پر‌نور كننده ميباشد. اين مخلوط با لايه‌برداري سلول‌هاي مرده پوست را از في مابين برده و منافذ پوست را از آلودگي‌ها و چربي‌هاي مازاد منزه مي‌نمايد. جوش شيرين دارنده خاصيت آنتي‌باكتريال و آنتي سپتيك (antiseptic) ميباشد كه خارش و قرمزي پوست را از در ميان ميبرد و همينطور با از دربين بردن باكتري‌ها پوست را براي توليد سلول‌هاي جديد تحريك ميكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.