ميان بردن سريع جاي جوش از آب ليمو

مقالات رسمي لوازم آرايش

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

ميان بردن سريع جاي جوش از آب ليمو


يك طرز فوري از دربين بردن جاي جوشبه نقل از وب سايت الودكتر، براي از در ميان بردن سريع جاي جوش از آب ليمو استعمال نماييد. آب ليمو تحت عنوان يك لايه بردار توانمند شناخته شده‌است كه مشتمل بر آلفا هيدروكسي اسيد (AHA) ميباشد كه يك مخلوط رايج در كرم هاي پر‌نور كننده است.

كرم ضد لك عالي

همينطور پوست را جوانسازي مي‌كند. طرز استعمال:آب ليمو را در يك ظرف فشار دهيد تا آب آن گرفته شود. در‌صورتي‌كه پوستتان حساس ميباشد آن را با يه خرده آب ادغام فرمائيد. با به كار گيري از پنبه، آب ليموي نو را بر روي جاي جوش هاي خويش بماليد و اذن دهيد كم آب شود. پوست خويش را با آب سرد شست و شو دهيد.براي از دربين بردن سريع جاي جوش يك روز بين از اين طرز استعمال فرماييد. بعداز شست و شو چهره خويش را با يك مرطوب كننده ملايم مرطوب نماييد. آب ليمو جاي جوش ها را كمرنگ ميكند البته حقيقتا قادر است سبب ساز بي آبي پوست شود.

اين‌شيوه سهل وآسان و سريع براي جوش هاعسل معالجه خير و خوبي براي آكنه و جوش‌هاي قرمز‌رنگ و ملتهب ميباشد. عسل به علت خواص ضدباكتري‌اي كه دارااست معالجه خير و خوبي براي بخش اعظمي از اشتباهات پوستي به حساب ميآيد. يكي اين كاربردها از در ميان بردن نقاط تيره و جاي جوش‌هاي پوستي ميباشد. پيشنهاد مي گردد براي معالجه جاي جوش از عسل نپخته به كارگيري فرمائيد. طريق به كار گيري به‌چهره ذيل ميباشد. پاره اي عسل ناپخته را مستقيما روي نقطه‌ي جوش قرار بدهيد. بگذاريد شب تا صبح روي رخ‌تان بماند و صبح آن را با آب منزه بشوييد. اين عمل را هر روز تكرار فرمائيد تا تخت گاز و به‌طور هميشگي از شر جاي جوش‌ها خلاص گرديد.

اعجاز پوستيآلوئه‌ورا دارنده آنزيم‌ها، مواد پرخاصيت و پلي‌ساكاريدهاست و خواص ضدقارچي و ضدباكتري دارااست. فورا پس از به‌وجود داخل شدن جوش مي توانيد با معالجه به‌موقع آن از به‌وجود داخل شدن جاي جوش دوري فرماييد. آلوئه‌ورا يك ماده‌ي موءثر طبيعي براي از در بين بردن لك و تيرگي پوست ميباشد. يك برگ نو و باطراوت آلوئه‌ورا را تعيين نماييد. آن را بفشاريد تا ژل آلوئه‌ورا به‌دست آيد. به‌آرامي با انگشتان‌تان اين ژل را روي نقاط جوش‌دار يا اين كه تيره ماساژ بدهيد. اين عمل را دو توشه در روز به دوران يكسري هفته تكرار نمائيد تا جاي جوش‌هاي شما به روشي طبيعي از في مابين بروند.

خوشبو، قشنگ گرديدطولاني تر مردم از تأثيرات شگفت‌انگيز گليسيرين بي‌اطلاعند. گليسيرين خواص ترميم‌كنندگي فوق‌العاده‌اي داراست و ميتواند اثر به‌جا باقي‌مانده از هر جراحت يا اين كه جوشي را از در بين پيروزشود. كافي ميباشد دستكم دو توشه در روز از ماسك گليسيرين به كار گيري فرمائيد تا تمام جاي جوش‌ها از في مابين بروند. بي آبي پوست قادر است سبب ساز سوزش و لايه‌لايه‌شدن پوست شود. در اين‌حالت سلول‌هاي مرده‌ي پوست زياد مي گردند و با بستن منافذ پوست منجر تشديد نقص‌ جوش و آكنه خواهند شد. خواص اشباع‌كنندگي گليسيرين به منافذ اذن‌ي تنفس ميدهد، رطوبت را نگهداري ميكند و انسداد منافذ را از دربين مي برد. بدين مفهوم كه گليسيرين، يك كدام از مهمترين عوارض نخستين‌ي ساخت جوش را (مسدود شدن منافذ پوست) از ميان ميبرد. اين ماده با پُر كردن حفره‌ها و شيارهاي كوچك سطح پوست، جلوه‌اي سلامت و صاف به پوست مي دهد. گليسيرين علاوه بر خصوصيت‌هاي زيادي كه دارااست ميتواند با بيماري‌هاي واگيردار پوستي مانند آلودگي‌هاي باكتريايي، التهاب پوست و پسوريازيس تقابل نمايد. ميتوانيد در اين باره با ساختن ماسك، از گلاب هم براي معالجه جاي جوش امداد بگيريد. براي توليد اين ماسك دو قاشق چاي‌خوري گلاب را با يك قاشق چاي‌خوري گليسيرين ادغام فرماييد. آن گاه ادغام را روي حيطه‌ي جاي جوش به‌فيس دايره‌وار ماساژ بدهيد. بگذاريد ۱۵ دقيقه روي رخ‌تان بماند و بعد از آن آن را بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.