ماسك آلوورا

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ماسك آلوورا


ماسك آلوورا، شير و شكراين ماسك علاوه برداشتن فوايد آلوئه ورا براي پوست چهره، با اقتدار مازاد شكر و شير، پوست را التيام داده، مرطوب كرده و ضمن پر‌نور كردن آن با آكنه نزاع مي نمايد. شكر مبداء طبيعي گلايكوليك اسيد ميباشد كه به مرمت سلول‌هاي پوست امداد ميكند و همينطور سبب جذب رطوبت مي گردد. شير نيز به جهت خاصيت التيام دهندگي و براق و مرطوب كنندگي پوست، سال‌هاست كه در توليدها حفظ از پوست آيتم به كارگيري قرار مي گيرد.

كرم ضد لك عالي
شيوه تنظيم: يك قاشق غذاخوري شكر را با حدوداً نصف قاشق غذاخوري شير ادغام‌نماييد و انقدر هم بزنيد تا تماماً ادغام و يك دست شوند. دو قاشق غذاخوري از ژل نو‌ي آلوئه ورا به تركيب فوق بيش تر نماييد و به طور كاملً ادغام‌فرماييد. ماسك را به‌آرامي روي نواحي دلخواه (چهره، گردن و تن) ماساژ دهيد و اذن دهيد ۲۰ دقيقه روي پوست باقي بماند. بعد از آن آن را با آب گرم بشوييد و پس از كم آب كردن در رخ رغبت از مرطوب كننده استعمال نماييد.
برو به بالاماسك آلوورا و گلابلكه‌هاي ناشي از ارتقاء سن، جوش، تيرگي‌ها و يا اين كه سوختگي را مي‌قدرت با استعمال از اين ماسك فيس آلوئه ورا معالجه كرد. گلاب يك قابض ميباشد كه پوست را التيام داده و منزه‌سازي ميكند. اين فرايند نوسازي سلول و گردش خون مويرگي را نيز بهبود ميبخشد. همينطور گلاب با تهيه و تنظيم PH پوست به مرور زمانه موجب در دست گرفتن ترشح چربي بيش تر‌ي پوست ميشود.
روش تنظيم: ۱ قاشق غذاخوري گلاب را به يك قاشق غذاخوري ژل آلوورا بيشتر فرمائيد و تماماً ادغام‌نمائيد. ماسك را روي پوست رخ و گردن يا اين كه تن خويش بماليد و اذن دهيد ۲۰ دقيقه روي پوست بماند و آنگاه پوستتان را با آب سرد بشوييد. (مي توانيد پيشين از شستشوي آن، حدود ۲-۳ دقيقه مواد ماسك را روي پوست ماساژ دهيد تا منافذتان را منزه‌سازي نمايد) مي توانيد ۳ توشه در هفته از اين ماسك به كارگيري فرمائيد.

براي معالجه جوش هاي فيس و همينطور دوري از ساخت جوش هاي تازه لازم ميباشد ياور با استعمال از ماسك هاي فوق، نكات بهداشتي و مراقبتي را رعايت كرد.چنانچه پوستتان مستعد جوش ميباشد مي بايست مدام آن را پاك نگه داريد و تا حد قابليت در عصر ي معالجه از مواد آرايشي كمتر استعمال فرماييد.برو به بالاماسك آلوورا براي پوست كم آب و حساسبرو به بالاماسك موز و آلوورااين ادغام به‌تيتر يك معالجه تغذيه‌اي عميق براي پوست كار ميكند. محتواي چربي بي نياز موز سبب آبرساني و رطوبت پوست مي‌گردد و از توليد بي آبي و پوسته پوسته شدن دوري مينمايد. شما همينطور مي توانيد پس از به كار گيري از اين ماسك، بهبود موقعيت ارتجاعي پوست خويش را شم نمائيد.
نحوه تنظيم: يك قاشق غذاخوري ژل آلوورا را با ۳ تا ۴ قطعه كوچك موز له گرديده به طور كاملً ادغام‌فرماييد. مخلوط نتايج را به‌آرامي روي پوست ماساژ دهيد و اذن دهيد براي ۱۰ تا ۱۵ دقيقه روي پوستتان بماند. آنگاه پوست را با آب ولرم شستشو دهيد و بعداز كم آب كردن از مرطوب‌كننده‌يا اين كه آبرسان استعمال فرماييد. مي توانيد از اين ماسك ۱ تا ۲ توشه در هفته به كار گيري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.