عسل ماده اي براي پر‌نور كردن پوست

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

عسل ماده اي براي پر‌نور كردن پوست


جاي جراحت را تسكين ميبخشد.عسل ماده اي براي پر‌نور كردن پوست ميباشد، علاوه بر اين دارنده خاصيت ضد التهابي و ضد باكتريايي ميباشد كه وجود آنان به مرور سبب ساز از دربين رفتن جاي جراحت ميشود.

كرم ضد لك عالي
5. سبب ساز معالجه جاي جوش و دوري از توليد آن ميگردد.وجود خاصيت ضد قارچي و ضد باكتريايي در عسل منجر مي‌شود تا باكتري هاي توليد كننده جوش و آكنه غير فعال شوند و براين اساس از ساخت جوش دوري مي‌كند.
6. سبب ساز مرطوب كردن تن ميشود.عسل دارنده خاصيت مرطوب كنندگي ميباشد و به كارگيري از آن قادر است تحت عنوان يك مرطوب كننده براي كل تن گزينه به كارگيري قرار گيرد.


ماسك عسل و گلاب براي پوست:در صورتي‌كه در‌پي رويه حلي براي از ميان بردن لك هاي روي چهره خويش مي‌باشيد، ماسك عسل و گلاب را فراموش نكنيد. مخلوط اين دو با يكديگر و تداوم در به كار گيري از آن قادر است راه‌حل قابل قبولي براي حل اين نقص‌ باشد. براي تهيه و تنظيم ماسك عسل و گلاب كافي ميباشد عسل و گلاب را با هم تركيب نمائيد و آن را به پوست فيس خويش بماليد و بعد از 15 دقيقه بشوييد.
ماسك ماست و عسل و گلاب:مي قدرت خاطرنشان كرد يكي‌از موثرترين ماسك ها در روشن سازي پوست فيس ماسك ماست و عسل و گلاب ميباشد. طريق تنظيم اين ماسك بسيار سهل ميباشد و فقط كافي ميباشد كه 1 قاشق غذاخوري عسل، 1 قاشق غذاخوري گلاب و يه خرده ماست را با يكديگر ادغام فرماييد. مخلوط مهيا گرديده را بر روي پوست به طور دايره اي ماساژ دهيد، بعد از 20 دقيقه چهره خويش را بشوييد و از تاثير آن لذت ببريد.
صحبت انتها:همانگونه كه ديديد عسل و گلاب هر دو از تركيبات مطلوب و تغذيه كننده پوست مي باشند و هر دو دارنده خاصيت فوق العاده اي هستند، مخلوط اين دو ماده لبريز خواص با يكديگر به تنهايي و يا اين كه در جوار با مواد ديگر خاصيت آنها‌را دو برابر مي‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.