جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

لك هاي پوستي يكي معمول ترين اشتباهات پوستي


كرم ضد لكلك هاي پوستي يكي معمول ترين اشتباهات پوستي ميباشند. به همين عامل، كرم ضد لك از محبوبيت و تقاضاي بازار بسيار بالايي برخوردارند. البته يك كرم ضد لك و پر‌نور كننده از چه تركيباتي تشكيل‌شده ميباشد ؟ آيا ميتوان فارغ از تجويز دكتر منخصص پوست، موي و زيبايي از آنها به كار گرفت؟ در پي همت مي توان به اين سوال هاي جواب دهيم.

كرم ضد لك عالي
لك پوستي چه مي باشد و چه گونه به وجود مي‌آيد ؟لك هاي پوستي، از متداول ترين و همه گيرترين اشتباهات پوستي ميباشد كه قشر وسيعي از اشخاص را مشغول خويش مي نمايد. البته لك هاي پوستي، اشكال مختلفي دارا هستند. معمول ترين گونه لك پوستي كه نسبتاً اكثر اشخاص با آن عكس العمل داشته اند، لك هاي پوستي ناشي از سوختگي آفتاب ميباشد. ولي اين لك ها، گاها در صورت لك و پيس و گاه سوختگي سطح وسيعي از پوست بروز ميكنند. اشعه آفتاب، با تحريك ملانين پوست، موجب ارتقاء رنگ دانه هاي پوست گرديده و سبب به آفتاب سوختگي و ساخت لك بر پوست مي گردد. پوست چهره به جهت حساس بودن، بيش تر از اين اشعه زخم مي بيند و به لك و لك و پيس سبب مي گردد. اما به غير از لك هاي ناشي از آفتاب سوختگي، عوارض ديگري نيز براي بروز لك بر پوست موجود است. بيماري هاي ژنتيكي ، تغذيه اشتباه و نامناسب ميتواند سبب بروز لك بر پوست شما شود. همينطور، داروهايي مثل دارو هاي هورموني و يا اين كه دارو هاي ضد بارداري، نيز گاها سبب ساز بروز لك بر پوست مي‌شوند. بيماري هايي مثل ايرادات كبدي – كليوي و يا اين كه آس نيز ممكن ميباشد احتمال بروز لك و لك و پيس بر پوست را بالا ببرند. اشخاص با اين مدل از لك هاي پوستي، بهتر ميباشد با پزشك معالج كارشناس پوست، گيسو و زيبايي مشاوره نمايند. ولي براي مدل نخستين، شايسته ترين چاره به كارگيري از كرم ضد لك ميباشد.
معالجه لك هاي پوستي به چه چهره ميباشد ؟لك هاي پوستي، به دو مرحله معالجه نياز دارا هستند.
مرحله اوليه : براي معالجه لك هاي ناشي از آفتاب سوختگي و … در صدر به ياري كرم ضد لك و پر‌نور كننده عادي امداد گرفته مي گردد. كرم هاي اين مرحله دربردارنده ترتينوئين و هيدروكينون مي‌باشند. اين مرحله به صورت معمول حدود دو الي سه ماه ارتفاع مي‌كشد. اما مصرف كننده مي تاند بعداز سپري شد دو الي سه هفته از مصرف اين جور از توليدات، حاصل آن را بر پوست خويش مشاهده نمايد. از در بين رفتن لك ها به طور تدريجي و با سرعتي آهسته فيس ميگيرد. لك هاي نادر رنگ و لكوپيس هاي ناشي از آفتاب سوختگي، در‌اين مرحله از در بين ميروند و به ادامه اين فرايند و مرحله دوم نيازي وجود ندارد.
مرحله دوم : اين مرحله براي لك ها و كك مك هاي تيره خيس و استوار خيس ميباشد. در‌اين مرحله، با حيث دكتر كارشناس پوست و موي و زيبايي، از كرم ضد لك و پر‌نور كننده قادر خيس به كارگيري ميگردد. اين محصول ها تركيباتي حاذق خيس داشته به اثر گذاري آنها نيز بسيار بالا خيس ميباشد. مواد تشكيل دهنده اين كرم ها، غالبا، اسيد هاي ميوه (يا اين كه به عبارتي AHA ) با درصدي در ميان 10 تا 15 درصد ميباشند. از سوي ديگر، اين دسته از كرم ضد لك و پر‌نور كننده ها، از برگشتن لك هاي پوستي خودداري مي‌كنند. اين مرحله بيشتر بوده و حدود شش ماه و گهگاه اضافه ارتفاع مي‌كشد. تفاوت اين مدل از كرم ها با دسته نخستين و عادي آن، علاوه بر تفاوت در تركيبات، زمانه به كار گيري آن ميباشد. اين كرم ها را بايستي در شب و گذشته از خواب بر روي پوستي پاكيزه استفاده نمود. در آخر اين مرحله، لك هاي پايدارتر و بزرگ خيس و تيره خيس نيز از دربين مي‌روند.
ولي مزاياي كرم ضد لك و پر‌نور كننده چه ميباشد ؟اين نوع از توليدها پوستي، لك هاي پوستي ناشي از ملاسما را بر طرف مي‌نمايند. همينطور همانطور كه گفتيم، لك هاي پوستي ناشي از آفتاب را نيز از دربين ميبرند. برخي از لك هاي پوستي كه به جهت ارتقاء سن بر رخ و خصوصا دستها پديدار ميگردند نيز به امداد اين محصول ها بر طرف مي‌شوند. جوش هاي فيس، گهگاه پس از بهبود، بر پوست اثر و لك به جاي مي‌گذراند. براي پر‌نور كردن اين لك نيز، از كرم ضد لك و پر‌نور كننده به كارگيري ميگردد. در حالتي كه متاع منتخب شما، از برندي داراي اعتبار و باكيفيت باشد، لك هاي پوستي براي مدام معالجه گرديده و رجوع ندارند. اين توليدات، ضد آلرژي مي باشند و پوست را ملتهب و قرمز رنگ نمي‌كنند.
علاوه بر خاصيت اصلي كرم ضد لك و پر‌نور كننده، با استعمال از اين توليدها، به مرور زمانه، پوست شما برنا و شاداب ميگردد. با از ميان رفتن مستمر لك هاي پوستي، پوست شما واضح و براق مي گردد. همينطور اين محصول ها به اكسيژن رساني پوست امداد متعددي كرده و جذب آن را ارتقا مي‌دهند. همينطور اين محصول ها از بروز لك و ككو مك بر روي پوست در آينده نيز خودداري و ممانعت مي‌نمايند.
كرم ضد لك و پر‌نور كننده، براي استعمال بر روي پوست نواحي متفاوت تن مثل رخ، گردن، دست ها و سينه نيز بسيار اثرگذار و كاربردي ميباشد.
تمام توليد ها ضد لك و پر‌نور كننده پوست، به مرور زمانه از جراحت ديدن پوست پرهيز مينمايند. ولي استعمال از ضد آفتاب ها در كنار اين توليد ها شديدا سفارش و تاكيد مي گردد.
شايسته ترين كرم ضد لك و پر‌نور كننده كدامند ؟بهتر ميباشد بگوييم يك كرم ضد لك و پر‌نور كننده بايستي دربردارنده چه عنصر و يا اين كه چه عناصري باشد تا شايسته ترين فيض را به ارمغان آورد. طبق پژوهش ها پزشكان آلماني، عصاره گلبرگ گل سرخ، خاصيت ضد لك و پر‌نور كنندگي بسيار كار كشته و بالايي دارااست. همينطور طبيعي و گياهي بودن اين مخلوط به كارايي بالا و بهتر آن ياري مي‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.