جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خمير دندان و يخاز شايسته ترين ماسك هاي


خمير دندان و سيرمخلوط خمير دندان و سير علاوه بر از در بين بردن جوش به كاهش تورم و قرمزي ناشي از جوش ياري شگفت انگيزي مي‌نمايد بدين ترتيب يك حبه سير خرد گرديده را با يك پاره اي خمير دندان ادغام فرمائيد آن گاه ادغام به دست آمده را بر روي پوست قرار دهيد و بعداز زمانه پنج عدد روستا دقيقه با آب سرد پوست تان را بشوييد و از يك مرطوب كننده خوب به كار گيري نماييد ميتوانيد از اين طريق تا دوران وصال به فيض دلخواه به كار گيري نماييد.
كرم ضد لك عالي

۵. خمير دندان و يخاز شايسته ترين ماسك هاي خمير دندان استعمال از خمير دندان و يخ است، مي‌توانيد تعدادي تكه يخ را درون يك حوله يا اين كه پارچه قرار دهيد و خمير دندان را بر روي پوست تان بزنيد بعد از آن يخ در پارچه را بر روي آن بگذاريد و بعداز زمانه ده عدد پانزده دقيقه با آب سرد پوست تان را بشوييد و فيس تان را مرطوب نمائيد.


۶. خمير دندان و نمكنمك تحت عنوان يك ضد باكتري به حساب آورده مي شود و ادغام آن با خمير دندان اثرات شگفت انگيزي در رفع جوش ها خواهد داشت، مي‌توانيد پاره اي نمك و خمير دندان را با هم تركيب فرماييد و ادغام نتيجه ها را بر روي نواحي مصدوم اعمال فرماييد و بعد از زمانه چندين دقيقه با آب سرد رخ تان را بشوييد.


۷. خمير دندان و عسلبه كارگيري از اين شيوه به از ميان بردن جوش و كاهش التهاب امداد مي‌كند به اين ترتيب يك قاشق طعام خوري خمير دندان را با يك دوم قاشق طعام خوري عسل تركيب نمائيد آن گاه يك لايه نازك از تركيب به دست آمده را بر روي جوش ها قرار دهيد و بعد از زمانه بيست دقيقه با آب سرد بشوييد و از يك مرطوب كننده خوب به كارگيري فرماييد از اين شيوه روزي يك توشه استعمال نمائيد تا به فيض دلخواه برسيد.
نكات مهم درباره با استعمال از خمير دندان براي معالجه جوشخمير دندان هاي غير فانتزي كه دارنده تريكلوسان ميباشند را تعيين نمائيد چون خمير دندان هاي ديگر دارنده عنصر هاي ميباشند كه ممكن ميباشد براي پوست مضر باشند.استعمال بيشتراز حد از خمير سبب ساز كم آب شدن پوست ميگردد.از خمير دندان براي تمام رخ تان به كار گيري نكند و آن را تنها در حوزه‌ مصدوم بزنيد.اين شيوه عمل فوري و اضطراري ميباشد.در فيس مشاهده هرگونه دلايل شديد به كار گيري از خمير دندان را جدا كرده و به كارشناس پوست رجوع‌نماييد.كساني كه دارنده پوست كم آب مي‌باشند براي معالجه جوش بايستي آن را با احتياط مصرف نمايند.

اميد‌داريم توانسته باشيم شمارا با ماسك خمير دندان آشنا كنيم تا با استعمال از ماسك هاي بيان شده پوستي دور از جوش و آكنه داشته باشيد، براي دريافت اطلاعات اضافه در مورد تندرست پوست ميتوانيد بر روي پيوند كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.