خاصيت ماسك قهوه

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خاصيت ماسك قهوه


خاصيت ماسك قهوه براي بدور ديده4 قاشق چايخوري پودر قهوه و 1 قاشق غذاخوري ماست. مزه ماست در‌اين مخلوط خيلي مهم نيست پس هر جور ماست شيرين يا اين كه ترشي داشتيد ميتوانيد به كارگيري نماييد، البته ماست شيرين بوي كمتري دارااست و در مخلوط با قهوه بو بهتري روي پوست شما خواهند داشت. اين ادغام را به آرامي بر روي فيس و گردن خويش ماساژ دهيد و اذن دهيد 5 دقيقه روي فيس شما بماند. بعد با آب گرم فيس خويش را خوب بشوييد تا پوست‌تان روشن و قابل انعطاف شود. اين ماسك را بيش تر از يك توشه در هفته به كارگيري نكنيد.
كرم ضد لك عالي
بيش تر بدانيد : اين ماسك خانگي چين و چروك بدور ديده تان را برطرف مي نمايد

اسكراب تن قهوه و شكر1/2 فنجان شكر قهوه‌اي يا اين كه سپيد را با 2 قاشق غذاخوري پودر قهوه سياه مصرف شده (ما‌نده در غربال قهوه يا اين كه قهوه ساز) و 1/4 فنجان روغن بادام شيرين تركيب نمائيد. اين ادغام را در گرمابه بر روي كل تن خصوصا در نقاط چغل و كم آب پوست مثل آرنج و زانو خوب ماساژ دهيد؛ آن گاه دوش بگيريد. از حس نرمي و لطافط تن‌تان لذت ببريد.

اسكراب لايه‌بردار پاپا‌ها معمولا به پاره اي وقت و اعتنا اضافه احتياج دارا هستند و مي توانند اسكراب كار كشته را بهتر از نواحي ديگر تن تحمل نمايند. 1/4 فنجان پودر قهوه سياه مستعمل، نمك دريايي مرده يا اين كه نمك گرمابه، به ياور رغن زيتون را تحت عنوان اسكراب بر روي پا‌ها ماساژ دهيد. پا‌هاي شما قابل انعطاف و شاداب خواهند شد.

قابل انعطاف كننده لب با قهوهلب‌هاي كم آب؟ اين ايراد را خيلي از خانم‌ها و آقايان هم در تابستان و هم در فصل‌زمستان دارا هستند. يه خرده قهوه سياه مصرف شده خنك را برداريد و با پاره اي روغن نارگيل تركيب نماييد. ادغام اين دو را روي لب‌ها ماساژ دهيد و آن‌گاه آهسته با دستمال قابل انعطاف پوست لب را پاك فرمائيد.

اضافه بدانيد : امر خانگي براي اصلاح كردن شير منزه كن و قابل انعطاف كننده طبيعي براي لب!!

كاهش پف بدور ديده با قهوهيك قاشق چاي خوري قهوه سياه مستعمل كه تماما خنك گرديده را روي دستمال يا اين كه حوله كاغذي مرطوب قرار دهيد و به آرامي روي چشمان بسته بگذاريد. بعداز 20 دقيقه كاهش پف ديده‌هايتان مشهود خواهد بود.ر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.