ماسك ويتامين C

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك ويتامين C


داشتن پوستي سلامت و واضح گهگاه نيازمند مخارج متعددي ميباشد ولي چنانچه حريم خويش را نگاه نماييد مواد طبيعي سازگار با پوست را مي‌بينيد كه مي‌توانند منافع متعددي براي پوست شما داشته باشند
يك سري ماسك خانگي براي نگهداري از پوستماسك بي نياز از آنتي اكسيدان، محكم كننده پوست، كاهنده منافذ گشوده پوست،لايه بردارو... مورد هايي ميباشد كه همگي در پي آن ميباشند البته اين توشه خير در قفسه هاي فروشگاهي بلكه در خانه و با به كار گيري از مواد طبيعي مي اقتدار اين ماسك را تنظيم كرد.
كرم ضد لك عالي

ماسك  ويتامين Cمواد لازم براي تنظيم ماسك ويتامين C به شرح تحت ميباشند: 
پوست پرتقالپوست ليمو
نحوه تنظيم:
پوست پرتقال و ليموي كم آب كرده را آسياب نمائيد، هنگام استعمال با ماست يا اين كه عسل ادغام نماييد و روي پوست بگذاريد و پس از ۲۰دقيقه بشوييد.
طولاني تر بدانيد : هر آنچه مي بايست درخصوص ويتامين C بدانيد

ماسك عسل و دارچينمواد لازم برا تنظيم ماسك عسل دارچين عبارتند از: 
دارچين – يك قاشق غذاخوريعسل – يك قاشق غذاخوري
نحوه تنظيم:عسل و دارچين را ادغام نماييد و به مقطع ۱۵دقيقه روي پوست خويش بگذاريد،نخستين با آب  ولرم سپس با آب سرد فيس خويش را بشوييد.


 شامپوي طبيعي مقوي مويمواد لازم براي تهيه و تنظيم شامپوي طبيعي تقويت كننده موي عبارتند از:
پودر سدر(از روي اراده)- يك قاشق چاي خوريآب – يك فنجانرزماري – يك قاشق غذاخوريآويشن – يك قاشق غذاخوريبابونه(ازروي اختيار) – يك قاشق غذاخوريشامپوي طفل – يك چهارم فنجانروغن نارگيل- يك قاشق غذاخورينحوه  تنظيم:
يك فنجان آب را مي جوشانيم و آن را به رزماري،آويشن و بابونه مي‌افزاييم و در ظرفي سربسته به برهه زماني يك ساعت كنار مي‌گذاريم، آن گاه با  صافي آب آن را غيروابسته   و  سدر، شامپوي كودك و روغن نارگيل را به مواد بيش تر مي‌كنيم و باطن پياله متبوع مي ريزيم.پيشين از هر توشه‌ استعمال شامپو را خوب جنبش دهيد و  با انگشتان، موي و پوست راز  را ماساژ دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.