پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

جوش هاي راز سياه روي بيني يكي‌از زشت ترين


جوش هاي راز سياه روي بيني يكي‌از زشت ترين مشكلات پوستي مي باشد و براي درمان آن محصول ها بسياري در بازار موجود هست. ولي چاره هاي خانگي موجود است كه مي تواند جوش سر سياه روي بيني تان را از ميان پيروزشود

كرم ضد لك عالي
چه‌گونه جوش سر سياه روي بيني را از بين ببرم؟هيچ‌كس نمي‌تواند جوش هاي سرسياه را حتي براي چندين روز بر روي فيس خود تحمل نمايد. جوش هاي رمز سياه ناپاك‌هايي مي‌باشند كه به منافذ پوست چسبيده و به ندرت سفت مي شوند. اكثرا پوست‌هاي چرب مستعد ابتلا بدين جوش هاي سرسياه مي باشند، به همين ادله هم اغلب اين دانه‌ها بر روي بيني ظاهر مي شوند، به اين دليل‌كه چرب‌تر بقيه‌ي نواحي فيس است.
جوش هاي سر سياه روي بيني يكي از زشت ترين اشتباهات پوستي است و براي درمان آن توليدها اكثري در بازار وجود دارد. ولي راه حل هاي خانگي وجود دارد كه مي تواند جوش سر سياه روي بيني تان را از ميان چيره شود
چه طور جوش سر سياه روي بيني را از ميان ببرم؟هيچ‌كس نمي‌تواند جوش هاي سرسياه را حتي براي چند روز بر روي فيس خود تحمل نمايد. جوش هاي سر سياه ناپاك‌هايي مي باشند كه به منافذ پوست چسبيده و به تدريج سفت ميشوند. اكثرا پوست‌هاي چرب مستعد ابتلا بدين جوش هاي سرسياه هستند، به همين ادله هم اكثر اوقات اين دانه‌ها بر روي بيني ظاهر مي شوند، به اين دليل‌كه چرب‌تر بقيه‌ي نواحي رخ است.
براي از بين بردن اين دانه‌ها، توليد ها زيادي در بازار موجود هست، اسكراب فيس، انواع شوينده‌هاي رخ، ماسك صورت و نوار بيني بعضي از اين توليدات ميباشند كه ادعا دارا‌هستند در برطرف شدن اين دانه‌ها ياري فراواني مي كنند. با اين هم اكنون، مي توانيد اين دانه‌ها را با راه حل‌هاي خانگي هم از در ميان ببريد، چاره‌هايي موثر و مقرون به صرفه تر.

بيش تر بدانيد : جوش سرسياه روي بيني تان را با يك‌سري طرز موءثر خانگي از دربين ببريد!!

اسكراب خانگي خود را براي تقابل با جوش هاي سر سياه بسازيداو‌لين كاري كه براي خلاص شدن از شر دانه هاي سر سياه روي بيني ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اسكراب مناسب با سيرتكامل پوستتان را بسازيد. تنها به محصولات موجود در بازار تكيه نكنيد، اكثري از اسكراب هاي خانگي براي پوست عالي كار مي‌نمايند و به از دربين بردن آلودگي منافذ پوست امداد لايق اي مينمايند. اين اسكراب هاي خانگي تماما حاوي مواد تشكيل دهنده طبيعي و عاري از هرگونه مواد شيميايي خشن مي‌باشند. اين اسكراب ها حتي براي استعمال مطمئن ترند.

از در بين بردن جوش رمز سياه روي بيني با برگ گشنيز و پودر زردچوبهبرگ گشنيز نو را خرد يا آسياب كرده و آن را با پاره اي پودر زردچوبه مخلوط نمائيد. اين خمير را بر روي بيني خود به زمانه ۱۵ دقيقه بگزاريد و سپس با آب ولرم بشوييد. اين يك درمان خانگي خوب براي دانه هاي سر سياه است.

از ميان بردن جوش رمز سياه روي بيني با ليمو و شكريك قاشق چاي خوري شكر و تعدادي قطره آب ليموي جديد را با هم تركيب فرمائيد. حالا اين ادغام را بر روي بيني خود بگزاريد و به آرامي به صورت دايره وار آن را بماليد. اين مخلوط واقعاً در خلاص شدن از شر دانه هاي سر سياه كمكتان خواهد كرد.

از دربين بردن جوش سر سياه روي بيني با بخور ليمودر ۲ يا ۳ فنجان آب جوش تعدادي قطره ليمو بريزيد. فعلا يك حوله يا روسري روي سرتان بيندازيد و بخور دهيد. با اين كار دانه هاي سرسياه روي بيني شل شده و ريلكس تر از در ميان خواهند رفت. دقت كنيد كه بيش تر از ۵ دقيقه در اين صورت باقي نمانيد.

از در بين بردن جوش سر سياه روي بيني با سيب زميني رنده شدهسيب زميني تازه را رنده و بر روي بيني خود بماليد و بعد از ۵ دقيقه آن را منزه نمائيد! حال بيني خود را با يك ليف حمام مرطوب پاك فرماييد. اين هم راه درماني نيكي براي دانه هاي سرسياه است!

از بين بردن جوش راز سياه روي بيني با ماسك خاك رسماسك خاك رس ثابت كرده كه در از دربين بردن دانه هاي راز سياه بسيار مفيد واقع مي‌گردد! اين ماسك از مواد صد در صد طبيعي تشكيل شده و مقرون به صرفه نيز ميباشد.

از در بين بردن جوش راز سياه روي بيني با گلاب، اسطوخودوس و الكلگلاب، اسطوخودوس و الكل را به مقدار متساوي به خير و خوبي با هم مخلوط فرمائيد و به بيني خود ماليده تا از شر دانه هاي سرسياه خلاص شويد! پس از ۱۵ دقيقه اين مخلوط را تميز فرمائيد و بعد با آب ولرم بشوييد.

از ميان بردن جوش رمز سياه روي بيني با آرد ذرت و سركهيك قاشق چاي خوري آرد ذرت را با تعدادي قطره سركه تركيب نماييد تا ادغام خميري بدست بيايد. خمير را بر روي جوش هاي سرسياه ماليده و پس از ۲۰ دقيقه آن را پاك فرماييد. اين خمير هم براي درمان جوش هاي سر سياه كارساز مي باشد.

از ميان بردن جوش سر سياه روي بيني با روغن بادام زميني و ليمودر پايان، روغن بادام زميني و آب ليمو را به واحد سنجش مساوي با هم مخلوط كنيد و به زمانه ۲۰ دقيقه بر روي بيني خود بگذاريد. سپس فيس خود را با آب ولرم بشوييد تا از شر جوش هاي راز سياه خلاص شويد. براي از در بين بردن اين دانه‌ها، توليدها زيادي در بازار موجود است، اسكراب رخ، گونه هاي شوينده‌هاي صورت، ماسك صورت و نوار بيني بعضي از اين محصولات مي باشند كه ادعا دارا‌هستند در برطرف شدن اين دانه‌ها ياري فراواني مي نمايند. با اين هم اكنون، مي توانيد اين دانه‌ها را با چاره‌هاي خانگي هم از بين ببريد، چاره‌هايي مفيد و مقرون به صرفه تر.

بيش تر بدانيد : جوش سرسياه روي بيني تان را با يك‌سري روش مفيد خانگي از في مابين ببريد!!

اسكراب خانگي خود را براي رويارويي با جوش هاي رمز سياه بسازيداولين كاري كه براي خلاص شدن از شر دانه هاي سر سياه روي بيني ميتوانيد انجام دهيد اين مي باشد كه اسكراب مناسب با سيرتكامل پوستتان را بسازيد. تنها به توليد ها جانور در بازار تكيه نكنيد، اكثري از اسكراب هاي خانگي براي پوست عالي عمل مي‌نمايند و به از ميان بردن آلودگي منافذ پوست كمك لايق اي ميكنند. اين اسكراب هاي خانگي كاملا حاوي مواد تشكيل دهنده طبيعي و عاري از هرگونه مواد شيميايي خشن ميباشند. اين اسكراب ها حتي براي به كار گيري مطمئن ترند.

از دربين بردن جوش رمز سياه روي بيني با برگ گشنيز و پودر زردچوبهبرگ گشنيز تازه را خرد يا آسياب كرده و آن را با كمي پودر زردچوبه مخلوط نمائيد. اين خمير را بر روي بيني خود به روزگار ۱۵ دقيقه بگزاريد و آنگاه با آب ولرم بشوييد. اين يك درمان خانگي خوب براي دانه هاي سر سياه مي باشد.

از ميان بردن جوش سر سياه روي بيني با ليمو و شكريك قاشق چاي خوري شكر و چند قطره آب ليموي تازه را با هم مخلوط نماييد. اكنون اين ادغام را بر روي بيني خود بگزاريد و به آرامي به صورت دايره وار آن را بماليد. اين تركيب واقعاً در خلاص شدن از شر دانه هاي رمز سياه كمكتان خواهد كرد.

از در بين بردن جوش راز سياه روي بيني با بخور ليمودر ۲ يا ۳ فنجان آب جوش يكسري قطره ليمو بريزيد. در حال حاضر يك حوله يا روسري روي سرتان بيندازيد و بخور دهيد. با اين فعاليت دانه هاي سرسياه روي بيني وارفته شده و ريلكس تر از در ميان خواهند رفت. توجه نماييد كه بيش از ۵ دقيقه دراين‌صورت باقي نمانيد.

از در بين بردن جوش راز سياه روي بيني با سيب زميني رنده شدهسيب زميني نو را رنده و بر روي بيني خود بماليد و پس از ۵ دقيقه آن را منزه فرمائيد! حالا بيني خود را با يك ليف حمام مرطوب پاك فرماييد. اين هم شيوه درماني نيكي براي دانه هاي سرسياه است!

از در بين بردن جوش راز سياه روي بيني با ماسك خاك رسماسك خاك رس ثابت كرده كه در از ميان بردن دانه هاي راز سياه بسيار موثر واقع ميگردد! اين ماسك از مواد صد در صد طبيعي درست شده و مقرون به صرفه نيز هست.

از دربين بردن جوش سر سياه روي بيني با گلاب، اسطوخودوس و الكلگلاب، اسطوخودوس و الكل را به مقدار مساوي به خير و خوبي با هم مخلوط فرماييد و به بيني خود ماليده تا از شر دانه هاي سرسياه خلاص شويد! پس از ۱۵ دقيقه اين ادغام را تميز فرماييد و بعد با آب ولرم بشوييد.

از در ميان بردن جوش سر سياه روي بيني با آرد ذرت و سركهيك قاشق چاي خوري آرد ذرت را با تعدادي قطره سركه مخلوط كنيد تا ادغام خميري بدست بيايد. خمير را بر روي جوش هاي سرسياه ماليده و پس از ۲۰ دقيقه آن را منزه فرماييد. اين خمير هم براي درمان جوش هاي رمز سياه كارساز مي باشد.

از بين بردن جوش سر سياه روي بيني با روغن بادام زميني و ليمودر پايان، روغن بادام زميني و آب ليمو را به واحد سنجش هم اندازه با هم ادغام نمائيد و به روزگار ۲۰ دقيقه بر روي بيني خود بگذاريد. بعد صورت خود را با آب ولرم بشوييد تا از شر جوش هاي راز سياه خلاص شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.