شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

فرمان تهيه و تنظيم ماسك سفيده تخم مرغ


ساعد نيوز:فرمان تهيه و تنظيم ماسك سفيده تخم مرغ:سفيده ي يك تخم مرغ را با ۱ قاشق غذاخوري ماست و نصف قاشق چايخوري شكر ادغام نماييد.خمير نتايج را روي پوست شكم تان قرار دهيد و اذن بدهيد بماند تا كم آب شود.در غايت آن را با آب عادي شستشو دهيد. براي خلاص شدن از شر پوست شل و ول، اين نحوه را هر روز انجام بدهيد.ادغام سفيده ي تخم مرغ و پودر قهوه نيز به شما يك مخلوط عالي براي محكم كردن پوست ميدهد.
كرم ضد لك عالي
۱۱. ماسك سفيده تخم مرغ و گلاب براي ليفتينگ چهرهيك كدام از طرز هاي طبيعي براي ليفت چهره، استعمال از ماسك چهره خانگي ميباشد.مواد لازم:-يكي تخم مرغ– ۲ قاشق غذاخوري گليسيرين-۲ قاشق غذاخوري عصاره ي گل رز (گلاب)فرمان تهيه و تنظيم ماسك سفيده تخم مرغ:اين ماسك را روي پوست فيس و گردن تان بماليد و به زمان ۱۰ الي ۱۵ دقيقه شكيبايي نمائيد؛ بعد از آن، آن را با آب سرد بشوييد. هم چنين براي ارتقا خواص تقويت كنندگي و برنا سازي اين ماسك فيس، ميتوانيد مقدار خاك رس يا اين كه رس سبز نيز به آن بيشتر فرمائيد.
۱۲. ماسك سفيده تخم مرغ و جو براي براي ليفتينگ چهرههم چنين، جهت تهيه و تنظيم ي يكي‌از ديگر از ماسك هاي خانگي براي ليفت فيس، مي‌توانيد از ادغام جو و سفيده ي تخم مرغ استعمال فرماييد.مواد لازم:-سفيده تخم مرغ ۲ عدد-جو كوبيده گرديده نصف فنجانامر تهيه و تنظيم ماسك سفيده تخم مرغ:براي اين عمل، نصف فنجان جوي بار نپخته كوبيده گرديده را فراهم نماييد و حدود يك فنجان آب داغ را به آن طولاني تر فرماييد. بعد، سفيده ي دوتا تخم مرغ را در پياله اي بزنيد و به كاسه دربردارنده جو و آب داغ بيفزاييد. اذن دهيد اين مخلوط مقداري خنك شود. در غايت، آن را روي رخ تان بماليد، و بعد از سپري شد ۱۵ دقيقه، رخ تان را با آب گرم بشوييد. از اين ماسك خانگي و معمولي براي ليفت و محكم شدن پوست چهره، هفته اي يك توشه به كار گيري نماييد.
۱۳. ماسك سفيده تخم براي رفع چروك چهرهمواد لازم:-سفيده ي يكي تخم مرغامر تهيه و تنظيم ماسك سفيده تخم مرغ:سفيده ي تخم مرغ را به آرامي بزنيد و آن را به پوست تان بماليد.اذن دهيد سفيده به طور كامل روي پوست تان كم آب شود. بعد آن را با آب ولرم بشوييد.از اين ماسك چهره هفته اي يك با دو توشه استعمال نماييد.به جاي آزمون گونه هاي و اقسام كرم هاي ضد چين و چروك، از سفيده ي تخم مرغ به كارگيري نماييد. با به كارگيري از اين معالجه خانگي سهل و آسان، خيلي سريع چين و چروك ها و افتادگي پوست را به پيشين بسپاريد. سفيده ي تخم مرغ به طور طبيعي پوست تان را محكم مي نمايد، و سبب كاهش خطوط دقيق و خط لبخند مي‌شود. اين معالجه خانگي به ويژه براي آن هايي موثر ميباشد كه پوست چرب دارا هستند، چون سفيده ي تخم مرغ منافذ پوست را گشوده ميكند و سبب ساز جذب سبوم (چربي) از روي پوست مي گردد.
۱۴. ماسك سفيده تخم و آلوورا براي رفع چروك فيسژل آلوئه ورا منبعي بي نياز از ويتامين E ميباشد كه پوست تان را تقويت مي نمايد و با ياري سفيده ي تخم مرغ تاثير عالي روي پوست تان ميگذارد. آلوئه ورا هم چنين با آنتي اكسيدان ها و تركيبات ضد التهابي اش پوست ضعيف و تيره تان را معالجه مي‌نمايد.از اين ماسك چهره هفته اي دو توشه به كارگيري نماييد.مواد لازم:-۱ قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا-سفيده ي يكي تخم مرغامر تهيه و تنظيم ماسك سفيده تخم مرغ:با مخلوط اين دو ماده، يك خمير صحيح نمائيد؛ آن را روي چهره تان بماليد و به آرامي ماساژ دهيد.اذن دهيد نيم ساعت روي پوست تان بماند و آن گاه آن را بشوييد. براي اين عمل مي‌توانيد به تنهايي از ژل آلوئه ورا نيز به كار گيري نمائيد.

اضافه بخوانيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.